مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی به پانا خبر داد:

شرکت 21 استان کشور در جشنواره ملی روستا در استان مرکزی

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی گفت: 21 استان کشور در دومین جشنواره ملی روستا که در اراک برگزار می شود شرکت می کنند.

کد مطلب: ۶۴۸۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد

مهدی جهانمیرزایی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی افزود: دوممین جشنواره ملی معرفی توانمندی های اقتصادی و فرهنگی روستا های کشور با عنوان جشنواره روستا با حضور بیش از 220 شرکت کننده در فضایی به وسعت 7500 متر مربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اراک برگزار می شود.

وی بیان کرد: ارتقاء سطح آگاهی جامعه نسبت به آداب و رسوم، سنن، موسیقی اصیل ایرانی،ایجاد بازار های موفق و حذف واسطه ها از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی ادامه داد: ایجاد نشاط اجتماعی، الگوسازی، افزایش مشارکت اجتماعی و فرهنگی روستا نشینان، شناخت ظرفیت های بوم گردی، احیای سبک زندگی ایرانی_ اسلامی و توجه به وضع معیشت و اقتصادی مردم به ویژه در سطح روستاها از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

جهانمیرزایی اضافه کرد: این جشنواره در قالب برپایی نمایشگاه، اجرای گروه های هنری، کارگروه های آموزشی و نشست های هم اندیشی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این جشنواره به ارائه آخرین محصولات اقتصادی و فرهنگی روستا های کشور، معرفی توانمندی های تولیدی روستاها، چهره های موفق کار آفرینی و فعالیت اقتصاد محلی در روستا ها پرداخته و الگوی موفق تولید و کارآفرینی روستا ها را ارائه می دهد.

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی ابراز داشت: مراسم افتتاحیه جشنواره ملی روستا روز سه شنبه دهم مرداد ماه جاری ساعت 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی برگزار می شود.

جهانمیرزایی گفت: این نمایشگاه از تاریخ 9 تا 13 مردادماه جاری از ساعت 16 الی 22 آماده استقبال از شهروندان، بازدید کنندگان و علاقمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار