به مناسبت دهه کرامت و در ویژه نامه " زیر سایه خورشید "

خادمان حرم رضوی به دیدار خانواده شهدای حرم می روند

همزمان با دهه کرامت ویژه برنامه « زیر سایه خورشید » و دیدار خادمان حرم رضوی با خانواده شهدای مدافع حرم برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۴۷۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ به مناسبت دهه کرامت خادمان آستان قدس رضوی در این منطقه حضور یافته و در قالب ویژه برنامه های فراگیر رافت کریمانه و با هدف ترویج فرهنگ رضوی ، دیدارهایی را با خانواده شهدای حرم و بیماران بستری در بیمارستان و اهالی منطقه خواهند داشت.
بر اساس این گزارش خادمان حرم امام رضا(ع) حامل پرچم منور و متبرک حرم مطهر آن حضرت خواهند بود و بسته های متبرکی را به خانواده شهدای مدافع تقدیم خواهند کرد.
این گزارش می افزاید: برنامه های کاروان خادمان رضوی دو شنبه 9 مرداد ازساعت 10 صبح با آیین استقبال از خادمین رضوی و دیدار اهالی منطقه 18 با آنان آغاز می شود. خادمین حرم رضوی سپس در خانه شهيد مدافع حرم بهرام مهرداد كه به تازگي در سوريه به شهادت رسیده است حضور یافته و با حضور تمامي خانواده شهداي مدافعين حرم منطقه از خانواده شهید مهرداد تجلیل می شود. حضور خادمين در بيمارستان خیریه غیاثی جهت دلجويي از بيماران، حضور خادمين در موسسه نیکوکاری رعد الغدیر ، استقبال اهالي منطقه از خادمین رضوی از خيابان 15 متري دوم شادآباد تا مسجد جامع حسيني شادآباد و حضور خادمين در جشن دهه كرامت در بوستان حضرت قائم (ع) که پس از نماز مغرب و عشا برگزار می شود از دیگر بخش های این ویژه برنامه است.
شایان ذکر است از اول ماه ذی القعده مصادف با میلاد حضرت معصومه (س) تا 11 این ماه مصادف با ولادت امام رضا (ع) با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است و به این مناسب ویژه برنامه های فرهنگی متعددی هم چون سومین جشنواره نذر شعر، آیین غبار روبی امام زادگان و بقاع متبرکه و جشن رافت کریمانه در منطقه 18 برگزار می شود.
ویژه برنامه " زیرسایه خورشید " با حضور خادمین آستان قدس رضوی با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 18در روز دوشنبه 9 مرداد از ساعت 10 الی 22 در منطقه 18 تهران میزبان شهروندان است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66207068تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار