نشان «با افتخار ساخت ایران» به تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اعطا شد

نشان «با افتخار ساخت ایران»، از سوی کارگروه ساماندهی مدولباس به ۳۰ تولیدکننده پوشاک اسلامی و ایرانی اعطا شد.

کد مطلب: ۶۴۷۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد لباس کشور، همزمان با سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» و نظر به اقدامات کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در راستای رشد و توسعه گفتمان اقتصادی مقاومتی در حوزه مد و لباس، نشان «با افتخار ساخت ایران» به ۳۰ تولیدکننده پوشاک اسلامی و ایرانی فعال در مرکز خرید پوشاک اسلامی ایرانی گل یاس اعطا شد.

در این مراسم، حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، مسلم جدیدی، مدیر مجموعه و برخی دیگر از مدیران اتحادیه پوشاک حضور داشتند و همزمان به ۳۰ واحد طراحی و تولید پوشاک اسلامی و ایرانی فعال در مرکز خرید پوشاک اسلامی ایرانی یاس از سوی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، لوح «با افتخار ساخت ایران» اعطا شد.

قبادی در این مراسم با اشاره به اهمیت مراکز و مجتمع های عرضه لباس ایرانی و اسلامی بر توان ظرفیت طراحی و تولید لباس ایرانی تاکید کرد. همچنین قبادی به فعالان و حاضران و مراکز توزیعی مستقر در این مجتمع اشاره و اعلام داشت که این گروه از فعالان جزءگروه های طراح و تولیدکننده بوده و حمایت و از تبلیغات آنان بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه، قبادی و تیم همراه او از واحدهای این مرکز دیدن کردند و با مسئولان واحدها درباره چند و چون طراحی و تولید پوشاک اسلامی و ایرانی، نقاط قوت و همچنین موانع و مشکلات موجود به ویژه در حیطه بانوان به گفتگو پرداختند.

کارگروه ساماندهی مد و لباس با همکاری اتحادیه های مرتبط در سراسر کشور طرح اعطاء نشان با افتخار ساخت ایران در قالب کمیسیون تخصصی در دست اجرا دارد.

منبع:مهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار