مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

فعالیت های امور اداری در جهت جلب رضایتمندی جامعه فرهنگیان است

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تلاش امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان و مناطق و نواحی در مسیری است که بتوانند رضایتمندی جامعه فرهنگیان استان را جلب کنند و بدون شک در این راه موفق عمل کرده اند.

کد مطلب: ۶۴۷۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،احمد ناصری در همایش یک روزه کارشناسان امور اداری مناطق و نواحی استان، با بیان اینکه امور اداری یکی از حساس ترین حوزه های آموزش و پرورش استان می باشد، تصریح کرد: دقت و نظم حاکم در این حوزه منجر به ایجاد رضایتمندی قابل قبول در میان فرهنگیان شده است.

وی با اشاره به اینکه اغلب مراجعین به این حوزه فرهنگیان می باشد، اظهار داشت: تکریم و احترام به ارباب رجوع یکی از ویژگی های این حوزه است که در نظر سنجی های مختلف حاکی از تحقق این امر در استان بوده است.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان رعایت قانون برای پاسخگویی به مراجعه کنندگان در این حوزه از آموزش و پرورش یک اصل می باشد، تا حقی از کسی ضایع نگردد.

ناصری به استفاده از فناوری اطلاعات در فعالیت های امور اداری را مهم دانست و گفت: سواد فناوری و کلاسیک کارشناسان این حوزه در سایه کارگاه های توانمند سازی که برگزار می شود، از میانگین مطلوبی برخوردار می باشد.

وی سهم امور اداری را در مدیریت منابع انسانی بسیار مهم دانست و خاطر نشان ساخت: مدیریت نیروی انسانی در آموزش و پرورش از بحث های کلیدی است و نقش امور اداری در این بحث بسیار جدی می باشد که در صورت عدم ایفای نقش بهتر این حوزه لطمات زیادی متوجه اموزش و پرورش خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه 19 هزار نفر نیروی شاغل و نزدیک به 14 هزار نفر نیروی بازنشسته در استان وجود دارد، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا با تقویت این حوزه حصول اهداف مورد نظر در آموزش و پرورش تسهیل یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار