رئیس سازمان دانش آموزی قزوین در گفتگو با پانا خبر داد
قول وزیر برای انتقال یکی از اردوگاههای قزوین به سازمان دانش آموزی
رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین از قول وزیر آموزش و پرورش برای انتقال یکی از اردوگاههای استان به سازمان دانش آموزی خبر داد.
حجت الاسلام خطیب امامقلی در گفتگو با خبرنگار پانا قزوین، به تشریح مصوبات و مباحث نشست هم اندیشی مدیران سازمان دانش آموزی سراسر کشور با وزیر آموزش و پرورش پرداخت و اظهار کرد: این نشست برکات بسیار خوبی را به همراه داشت و نشست صمیمی مدیران سازمان دانش آموزی سراسر کشور با وزیر آموزش و پرورش موجب شد تا وزیر محترم بیشتر در جریان دغدغه ها و چالش های پیش روی سازمان در استان ها قرار گیرد.
وی افزود: در این نشست پیشنهادات زیادی برای برطرف شدن مشکلات پیش روی سازمان به وزیر ارائه و بر نقش سازمان دانش آموزی و اهمیت بین المللی این سازمان تأکید شد.
رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین با اشاره به فراز و فرودهای سازمان در دولت های مختلف، تصریح کرد: سازمان دانش آموزی دوران طلایی خود را در دولت اصلاحات داشته است چراکه دولت وقت به این سازمان بها می داد و سازمان با اختیاراتی که داشت می توانست گام های بلندی را در مسیر پرورش و تربیت اجتماعی دانش آموزان بردارد.
امامقلی عنوان کرد: اما در دولت های نهم و دهم بی توجهی های بسیاری به سازمان دانش آموزی شد و همین امر نتیجه ای جز افول سازمان در این سال ها را به همراه نداشت و سازمان دانش آموزی بیشترین ضربه را در این دوران خورد.
وی از قول وزیر آموزش و پرورش برای انتقال یکی از اردوگاههای استان به سازمان دانش آموزی خبر داد و بیان کرد: وزیر محترم قول داد تا یکی از اردوگاه های دانش آموزی استان زیر نظر سازمان قرار گیرد که با این اقدام سازمان دانش آموزی بیشتر میتواند در خدمت دانش آموزان استان باشد.
امامقلی اعلام کرد: همچنین دکتر آشتیانی قول های ضمنی انتقال کانون های دانش آموزی به سازمان دانش آموزی راهم داد و بر ارتقای جایگاه سازمان در آموزش و پرورش استان ها تأکید کرد.
رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین، عملکرد دولت در وزارت آموزش و پرورش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در دولت یازدهم اقدامات قابل توجهی برای احیای دوباره سازمان انجام شده و امیدواریم با قول هایی که وزیر آموزش و پرورش در دیدار با مدیران سازمان دانش آموزی سراسر کشور داده است شاهد یک تحول در این سازمان باشیم.
ارسال دیدگاه