گیلان قهرمان مسابقات بسکتبال نوجوانان کشور شد

رقابت های بسکتبال لیگ نوجوانان پسر منطقه دو کشور ، با قهرمانی تیم استان گیلان در رشت پایان یافت.

کد مطلب: ۶۴۶۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، در پایان این رقابت ها ، تیم بسکتبال نوجوانان پسر گیلان موفق شد با کسب سه پیروزی متوالی عنوان قهرمانی این گروه را به خود اختصاص دهد.
همچنین تیم بسکتبال نوجوانان پسر توابع تهران با کسب دو پیروزی و یک شکست در مکان دوم این مسابقات قرار گرفت و به همراه تیم گیلان به دور دوم رقابت های لیگ بسکتبال نوجوانان کشور صعود کرد.
در روز پایانی این مسابقات و در بازی های برگزار شده، ابتدا تیم های البرز و قزوین به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم البرز توانست با نتیجه 53 بر 41 برابر حریف خود به برتری برسد.
همچنین در دیدار پایانی این مسابقات و برای کسب عنوان نخست ، تیم های بسکتبال نوجوانان توابع تهران و گیلان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم گیلان موفق شد با نتیجه 61 بر 46 توابع تهران را شکست دهد تا عنوان نخست این گروه را کسب کند.
رقابت های بسکتبال قهرمانی نوجوانان پسر منطقه دو کشور از یکشنبه گذشته با حضور تیم های گیلان ، توابع تهران ، البرز و قزوین در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی شهدای 6 هزار نفره رشت آغاز شده بود.
تیم های شرکت کننده در این مسابقات به مدت سه روز، به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های گیلان و توابع تهران از این گروه صعود کردند.
در رقابت های بسکتبال قهرمانی نوجوانان پسر کشور، 32 تیم حضور دارند که در هشت منطقه با هم به رقابت می پردازند و در نهایت، 16 تیم به مرحله دوم راه می یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار