مدیر آموزش و پرورش دلیجان در گفت و گو با پانا:

رعایت الگوی توسعه متوازن رشته های تحصیلی نیازمند تعریف الگوست

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان گفت: رعایت الگوی توسعه متوازن رشته های تحصیلی بدون اجبار و الزام والدین و دانش آموزان نیازمند تعریف الگو و قالب های صحیحی است که با فرهنگ سازی و مشارکت همگانی مهیا می شود.

کد مطلب: ۶۴۶۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد

حجت اله فدایی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی هدایت تحصیلی دانش آموزان با حضور مدیران مدارس و مشاوران افزود: هدایت تحصیلی صحیح سبب توزیع متناسب دانش آموزان در رشته های مختلف می شود.

وی ادامه داد: اجرای نظام جدید آموزشی و ورود آن از سال قبل به دوره دوم متوسطه هدایت تحصیلی دانش آموزان نیز از دوره دوم به پایه نهم دوره اول متوسطه منتقل شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان اظهار داشت: آنچه موجب تفاوت هدایت تحصیلی سال جاری با سال های گذشته می شود مربوط به رویکرد جدیدی است که اتفاق افتاده است.

فدایی با اشاره به شیوه نامه هدایت تحصیلی در سال جاری بیان کرد: برای دسترسی به اهداف پیش بینی شده در این دستورالعمل لازم است با توجه به ظرفیت های موجود زمینه استفاده مناسب از امکانات موجود و توجه به اراده و خواست دانش آموزان در انتخاب مناسب فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار