با همکاری بخشداری خاوران :

مشکلات آب شرب واصلاح شبکه فرسوده روستاهای بخش خاوران بررسی شد

جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات آب شرب واصلاح شبکه ی روستاهای بخش خاوران در سالن اجتماعات بخشداری خاوران برگزار شد.

کد مطلب: ۶۴۶۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، در ابتدای جلسه حسن بابایی بخشدار خاوران موضوع تامین وصرفه جویی آب شرب بخش خاوران را مهم وحیاتی ارزیابی کرد واظهار داشت: مهمترین موضوع تامین ورفع کمبود آب شرب روستاها بخش خاوران می باشد که باید به هر طریق ممکن قانونی تأمین شود.
بابایی افزود: به منظور تامین ورفع کمبود آب شرب روستاها از سوی فرمانداری وآبفای شهرستان ری اعتبار لازم جهت احداث مخزن آب، انتقال خط لوله وحفر چاه در نظر گرفته شده است.
بخشدار خاوران گفت: امید داریم تا با کمک دهیاران وشورای اسلامی روستاها در اسرع وقت مشکلات موجود در آب شرب روستاهای این بخش برطرف شود.
وی با اشاره به تاثیر گرما و حرارت بالای فصل تابستان در تشدید مصرف آب تاکید کرد: لازم است مردم در چنین شرایط خاصی با فرهنگ سازی مناسب و مطلوب در مصرف آب شرب دقت وحساسیت لازم را داشته باشند تا با مشکل کمبود آب در این فصل مواجه نشویم.
در ادامه جلسه هراتی رئیس آبفای روستایی شهرستان ری به بیان مشکلات آب روستاهای بخش خاوران پرداخت واظهار داشت: در برخی از روستاها با اختلاف سطح آب ودر برخی دیگر به جهت فشاربالای آب با ترکیدگی لوله مواجه هستیم .
وی افزود: از طرف آبفای روستایی مبلغ 5 میلیون ریال اعتبار برای برطرف کردن مشکلات آب روستاهای بخش خاوران از قبیل اختلاف سطح آب وهمچنین نصب فشارشکن، تعویض شیرفلکه وسایر مشکلات در نظر گرفته شده است.

/خبرنگار:کوثراحتشامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار