مدیر سازمان دانش آموزی استان مرکزی خبر داد:

حضور پیشتازان و فرزانگان استان مرکزی در اردوی قطبی اصفهان

مدیر سازمان دانش آموزی استان مرکزی گفت: اعضای تشکیلات پیشتازان و فرزانگان استان در اردوی قطبی اصفهان که شهریور ماه برگزار می شود حضور خواهند داشت.

کد مطلب: ۶۴۵۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، بادرستانی در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی افزود: در این اردو 1600 دانش آموز از استان های مرکزی، کرمانشاه، یزد، چهارمحال و بختیاری، ایلام و اصفهان شرکت دارند.

وی اظهار داشت: مربیان پیشتاز از تاریخ 29 مرداد جاری تا 2 شهریور ماه و دانش آموزان عضو تشکلات پیشتازان از 3 تا 7 شهریور ماه برای شرکت در اردوی قطبی به اصفهان اعزام خواهند شد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان مرکزی ادامه داد: همچنین از 8 تا 12 شهریور ماه اردوی مربیان فرزانه و از 13 تا 17 شهریور ماه نیز اردو برای دانش آموزان فرزانه عضو تشکیلات برگزار می شود.

بادرستانی ابراز داشت: 42 مربی پیشتاز، 42 مربی فرزانه به همراه 84 دانش آموز پیشتاز و 84 دانش آموز فرزانه از استان مرکزی در اردو ملی قطبی در اصفهان که 16 روز به طول می انجامد شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه اردوها در شهریور ماه برگزار می شود و در این تاریخ مدارس فعال هستند اضافه کرد: عده ای از مربیان پرورشی در این اردو ها شرکت دارند و امیدواریم آموزش و پرورش با سازمان دانش آموزی نهایت همکاری را به عمل بیاورد تا مشکلی برای حضور مربیان در اردوها به وجود نیاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار