در گفت وگو با پانا؛

عضو حزب اتحاد ملت: تداوم تخریب دولت، ایستادگی در برابر مردم است

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در خصوص چینش کابینه دوازدهم، عنوان کرد: وزرایی باید پیشنهاد بشوند که علاوه بر کارآمد بودن در حوزه تخصصی خودشان، وفاداری نسبت به شعارها مردم و برنامه های اصلاحی دولت داشته باشند.

کد مطلب: ۶۴۵۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد

محمد کیانوش راد، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی و نماینده ادوار مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا اصلی ترین مسئله در ارائه پیشنهاد وزراء را کارآمدی و وفاداری یه شعارها وخواسته های اکثریت جامعه ایران دانست و تصریح کرد: هرکسی به عنوان وزیر پیشنهاد شود ابتدا باید بداند که دولت یک مسئولیت مشترک سیاسی در قبال تمامی مسائل در کشور خواهد داشت.

وی در ادامه تاکید کرد: علاوه بر آن باید وزراء توانمد و کارآمدی باشند که بتوانند به بهبود وضعیت کسب و کار وضعیت اقتصادی از یک سو و پاسخ به میل مشارکت جویانه مردم که در انتخابات خودش را نشان می دهد، کمک کنند.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی تخریب را در هر شرایطی نامناسب دانست و گفت: آنچه که باعث رشد و توسعه در کشور خواهد شد انتقاد و نقد عالمانه نسبت به سیاست ها و برنامه هایی است که دولت در پیش گرفته است.

محمد کیانوش راد منتقدان را مهم ترین کمک کاران هر دولتی اعلام کرد و متذکر شد: از نقد نباید هراس داشت و باید به منتقدان میدان داد تا با طرح دیدگاه های خودشان به شناخت ضعف ها و کاستی هایی که ممکن است در هنگام استقرار هر دولتی مشاهده شود، کمک کنند.

نماینده ادوار مجلس با اشاره به اهمیت ایجاد همدلی و همراهی پس از انتخابات در کشور ، تاکید کرد: تداوم مخالفت و تخریب ها؛ رو به روی دولت روحانی قرار گرفتن نیست، بلکه ایستادگی مقابل رای مردم است.

کیانوش راد با بیان این نکته که وجود منتقدان در نظام های سیاسی تهدید تلقی نمی شوند بلکه فرصتی برای بازبینی و اصلاح برنامه ها و روش های هر دولتی هستند، عنوان کرد: به نظر من شیوه تخریبی پیش از آن که به دولت روحانی آسیب برساند بیش از گذشته طیف افراطی اصول گرایان را از چشم مردم خواهد انداخت.
گفت وگو از سید مهدی فقیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار