در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش نطنز مطرح شد:

تلاش کارشناسان جهت بهبود وضعیت آموزشی و پرورشی

مدیر آموزش و پرورش نطنز در جلسه شورای اداری از زحمات مجموعه کارکنان آموزش و پرورش اعم از همکاران اداری ،مدیران ، معاونین و عوامل اجرایی مدارس و آموزگاران و دبیران تشکر کرد و زحمات آنان را مایه امید دانست .

کد مطلب: ۶۴۵۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از نطنز ، اولین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش نطنز در تاریخ سی و یک تیرماه برگزار گردید.

محمودی مدیر آموزش و پرورش ضمن خسته نباشید بابت زحمات و فعالیتهای انجام شده در طول یکسال تحصیلی ، فرا رسیدن دهه کرامت را به همه تبریک گفتند.

ایشان ضمن بیان اصول و سیاستهای آموزش و پرورش ، امور انجام شده توسط همکاران اداری را در جهت آموزش و پرورش صحیح و حمایت و هدایت مراکز آموزشی دانست و از مجموعه کارکنان آموزش و پرورش اعم از همکاران اداری ،مدیران ، معاونین و عوامل اجرایی مدارس و آموزگاران و دبیران تشکر کرد و زحمات آنان را مایه امید دانست و به دنبال داشتن پیشرفت و ترقی دانش آموزان را ناشی از آن دانست.

وی با اشاره به بحث سازماندهی نیروها و هدایت تحصیلی دانش آموزان در مرداد ماه گفت : دو هفته کاری پر تنش را پیش رو خواهیم داشت و باید کار سازماندهی و هدایت تحصیلی بدون دغدغه انجام شود .

وی به اجرای پروژه مهر و تمهید مقدمات مدارس جهت بازگشایی اشاره کرد و گفت : معاونین و کارشناسان اداری در بازدیدهای خود به زیباسازی و فضاسازی مناسب مدارس توجه داشته باشند و گزارش های کتبی خود را جهت رفع مشکلات به مدیران ارائه نمایند .

مدیر آموزش و پرورش نطنز در ادامه جلسه مواردی از جمله ورود و خروج و مرخصی همکاران ، پاسخ دقیق به بخشنامه های ارسالی از اداره کل ، پیگیری بخشنامه های ارسالی به مدارس و ... را به اطلاع کارشناسان رساند .

در ادامه جلسه معاونین درباره برنامه های حوزه کاری خود و انتظاراتی که در طول سال تحصیلی جدید از مجموعه خود دارند مطالبی را بیان نمودند.

طی این جلسه کارشناسان این مدیریت ضمن ارائه دیدگاههای خود نظرات و پیشنهادهایشان را در جهت تسهیل امور آموزش و پرورش و خدمات رسانی به دانش آموزان و اولیا مطرح نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار