امدادرسانی به 16 مصدوم حادثه رانندگی توسط مرکز فوریتهای پزشکی گیلان

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان گفت: در پی وقوع 2 حادثه رانندگی طی روز گذشته (جمعه) به 16 نفر از مصدومان این حوادث امدادرسانی شد.

کد مطلب: ۶۴۵۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،پیمان اسدی گفت: اولین حادثه واژگونی نیسان به دره ای در ییلاقات ماسال بود که با اعلام این حادثه به 115 گیلان، تیم های تکنسین های فوریت های پزشکی شهرستان های صومعه سرا و ماسال برای امدادرسانی به محل اعزام شدند.
وی اظهار کرد: بعد از رسیدن اورژانس 115 و بررسی وضعیت مصدومان و اقدامات پیش بیمارستانی، این مصدومان به بیمارستان رسالت ماسال منتقل شدند که دو نفر از مصدومان بعد از انتقال به بیمارستان ماسال به دلیل حال نامساعد و نیاز به اقدامات درمانی پیشرفته تر به بیمارستان پورسینای رشت انتقال داده شدند.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان بیان داشت: در حادثه دیگری عصر روز گذشته (جمعه) بر اثر برخورد دو خودرو وانت و پژو در جاده ورودی چمخاله یک نفر جانش را از دست داد و هشت نفر دیگر نیز مصدوم شدند.
وی با اشاره به اعزام تیم های فوریت های پزشکی از مناطق لنگرود - اطاقور و چاف به محل حادثه برای امدادرسانی خاطر نشان کرد: تکنسین های فوریت های پزشکی پس از بررسی وضعیت مصدومان و انجام اقدامات پیش بیمارستانی هشت مصدوم این تصادف را به بیمارستان امینی لنگرود منتقل کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار