مدیرکل دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان :

10درصد از اعتبارات ملی ورزشی برای تجهیز اماکن ورزشی اردبیل اختصاص یافت

مدیرکل دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان گفت: با رایزنی نمایندگان مردم استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی، ۱۰ درصد از اعتبارات ملی ورزشی استان برای تجهیز اماکن ورزشی قدیمی اردبیل اختصاص یافت.

کد مطلب: ۶۴۵۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، میرمحمد غراوی در نشست با فرماندار شهرستان خلخال، با بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان، اظهار کرد: با هدف تجهیز و نگهداری مناسب از اماکن ورزشی کشور و به دنبال رایزنی‌های انجام شده نمایندگان مردم استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی با وزیر ورزش و جوانان، به میزان ۱۰ درصد از اعتبارات ملی ورزشی استان برای تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی قدیمی اردبیل تخصیص داده می‌شود .

وی با اشاره به توجه ویژه به ورزش روستایی در مناطق مختلف کشور، افزود: به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه جدید مسؤولان ورزشی کشور به این نتیجه رسیدند تا سالن‌های ورزشی که در روستاها به بهره‌برداری می‌رسند، به صورت کاملا رسمی به دهیاری‌ها تحویل داده شوند تا این اماکن به شکل مطلوبی مورد استفاده قرار گیرند .

مدیرکل دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: با تحویل اماکن ورزشی روستایی به دهیاری‌ها برای امورات غیرورزشی مثل برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای جوانان، برگزاری جشن‌های عروسی و برنامه‌های مذهبی مشکل خاصی پیش نخواهد آمد و روستاها دغدغه‌ای در خصوص داشتن مکانی مناسب برای برگزاری مناسبت‌های مختلف فرهنگی نخواهند داشت .

غراوی با اشاره به اینکه در سال جاری ۶۳۹ طرح ورزشی در کشور بهره‌برداری خواهد شد، افزود: از طرح‌های مورد بهره‌برداری شده ۴ طرح به استان اردبیل اختصاص دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار