در گفت و گو با پانا:

عضو فراکسیون مستقلین: فردی را به روحانی برای کابینه معرفی نمی کنیم

عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین مجلس درباره جلسه ای که قرار است اعضای این فراکسیون درباره کابینه دوازدهم با رئیس جمهوری برگزار کنند؛ اظهار کرد: این جلسه بر اساس قرار قبلی امروز عصر برگزار می شود و با توجه به رویکردی که در جلسات فراکسیون روی آن تفاهم شده است، سهم خواهی نخواهیم داشت و فردی را نیز برای تصدی سمتی در کابینه معرفی نخواهیم کرد.

کد مطلب: ۶۴۵۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد

سمیه محمودی عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی درباره جلسه امروز اعضای این فراکسیون با رئیس جمهوری به خبرنگار سیاسی پانا گفت: بر اساس آنچه که پنجشنبه روی آن صحبت شد قرار بود این جلسه امروز برگزار شود؛ اگرچه ما اعتقادی بر سهم خواهی نداریم و اصلا در بحث کابینه این گونه ورود کردن صحیح نیست. بحث ما بیشتر روی آن است که در کابینه دوازدهم شایسته سالاری صورت بگیرد. کابینه آینده توانمند به انجام کار باشد و صرف سیاسی بودن و سهم خواهی گروه های سیاسی تشکیل نشود.

نماینده شهرضا ادامه داد: دولت زمانی می تواند موفق باشد که از افراد با تجربه استفاده کند تا گردش نخبگان صورت بگیرد و دولت بتواند خدمت بهتری به مردم ارائه کند.

وی با تاکید بر این که کابینه سیاسی اولین شکست را برای دولت رقم خواهد زد، خاطرنشان کرد: ما نیز در فراکسیون مستقلین اصلا صحبتی از معرفی شخص و یا قائل بودن سهمی از وزرای کابینه برای خود نداشته و نخواهیم داشت. ولی روی ویژگی ها و شخصیت افرادی که می توانند در کابینه باشند، صحبت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار