برگزاری مراسم تقدیر و تشکر از برگزیدگان و نخبگان قرآنی

مراسم تقدیر و تشکر در تالار خانه ی معلم از ساعت 8 الی 11 با حضور رییس ، معاون فرهنگی، معاونان پرورشی مدارس و دانش آموزان ناحیه یک برگزار شد.

کد مطلب: ۶۴۴۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی: مراسم تلاوت آیات نورانی ا ز قرآن کریم با صدای دلنشین صدقی برگزیده ی مسابقات قرائت قرآن آغاز شد. صدیق زاده مجری این مراسم برنامه ها را با خواندن مداحی، حدیث و پرسش سوالات دینی ادامه داد. فاطمه عبیدی دانش آموز پایه ی نهم نفر اول استانی در رشته ی نهج البلاغه برنامه را با سخنرانی های خود که برگرفته از خطبه های حضرت علی(علیه السلام) بود ادامه داد. وی افزود:« ما باید حضرت علی(علیه السلام) را الگوی خود قرار دهیم و همانطور که ایشان از رهبر خود که پیامبر بود حمایت میکردند ما نیز باید از رهبر خود آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) حمایت کنیم و ایشان را در این شرایط بحرانی ِ اجتماعی و فرهنگی تنها نگذاریم.

سیدرضاخاتم پور رییس فرهنگی اداره آموزش و پرورش ناحیه 1 پس از تقدیر و تشکر از دانش آموزان، معلمان، مدیران و مهدی زاده کارشناس قران و عترت ناحیه 1 تذکراتی را برای دانش آموزان گویا شد که خلاصه ی آن جلب رضایت پدر مادر بود. وی در ادامه ی سخنانش گفت : قول میدهم که در اولین فرصت پروژه ی ساخت و ساز دار القرآنی بزرگتر را راه اندازی کنم.

در نهایت مراسم با اهدای جوایز به دانش آموزان منتخب در مسابقات قرآنی در رشته های: حفظ، قرائت، مفاهیم، نهج البلاغه، صحیفه ی سجادیه و درس هایی از قرآن به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار