«پانا» گزارش می‌دهد

آخرین اخبار از حادثه مرگبار پادگان آبیک/ 3 سرباز جان باختند

سرباز ضارب که عصر دوشنبه در پادگان آبیک استان قزوین هم خدمتی های خود را به رگبار بست، بر اثر خودزنی در وضعیت خوبی به سر نمی برد.

کد مطلب: ۶۴۳۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوین، سرباز وظیفه ساسان خلیلی عصر دوشنبه با ورود به آسایشگاه سربازان در پادگان آبیک استان قزوین، با تفنگی که در اختیار داشت، هم خدمتی های خود را به رگبار بست که بر اثر این تیراندازی 5 نفر مجروح و سه نفر کشته می شوند.

این سرباز وظیفه پس از این تیراندازی، اقدام به خودزنی کرده و بر اساس آخرین اخبار، بر اثر جراحات وارده به شکم و پس از جراحی در بیمارستان، زنده مانده است.

علی مقدمی رئیس دبیرخانه شورای تامین استان قزوین در مورد اینکه سربازان مجروح از کدام استان های هستند، می گوید که این سربازان از استان های گلستان و اصفهان هستند.

روابط عمومی ارشد نظامی ارتش در منطقه قزوین در مورد این حادثه اعلام می کند: «عصر دوشنبه در اثر سهل‌انگاری سرباز وظیفه از منطقه نظامی آبیک قزوین و نیز تیراندازی ناگهانی، سه نفر از سربازان وظیفه فوت کردند و پنج نفر نیز مجروح شدند. اقدامات فوری درمانی برای بهبود حال مجروحین در دست اجراست. اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌گردد.»

هنوز به طور رسمی در مورد علت دقیق این حادثه اظهار نظری نشده است اما برخی منابع خبری، بر اساس شنیده ها علت این حادثه را عدم موافقت با انتقالی سرباز ضارب عنوان کرده اند که البته نيروی زمينی ارتش این اخبار را تكذيب کرد و گفت كه حادثه پادگان آبیک بر اثر سهل‌انگاری بوده و درگیری هم در کار نبوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار