درسومین جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مطرح شد:

ریل گذاری هدایت تحصیلی در مسیر صحیح/حضور چشمگیر میهمانان تابستانی

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: موضوع هدایت تحصیلی با اطلاع رسانی رسانه های همگانی با قوت تمام در حال پیگیری و ریل گذاری در مسیر صحیح می باشد.

کد مطلب: ۶۴۳۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی عصر یکشنبه در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در باشگاه فرهنگیان تبریز گفت: فصل تابستان برای مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت بعنوان زمان مناسب برای برنامه ریزی و ریل گذاری سال تحصیلی آتی حائز اهمیت است .

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اهمیت شورای آموزش و پرورش، تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش رکن بسیار مهم و مرجع تصمیم گیری و سیاست گذاری در حوزه های مختلف دستگاه تعلیم و تربیت است .

وی اذعان داشت: امروز اگر موفقیت هایی در طول 4 سال گذشته بدست آمده نقش بی بدیل این مجموعه شایان توجه می باشد .

پاشایی با اشاره به اینکه در این موفقیت ها نقش همدلی و همراهی مسئولین استان چشمگیر بوده است اظهار داشت: دستگاه تعلیم و تربیت استان اخیرا در ادامه این موفقیت ها از لحاظ کمی و کیفی در اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور رتبه برتر کشور را کسب و مورد تجلیل قرار گرفت.

مدیر دستگاه تعلیم وتربیت آذربایجان شرقی افزود: در فصل تابستان مجموعه با بسیج تمامی منابع و امکانات در غنی سازی اوقات دانش آموزان تلاش می کنند .

پاشایی یادآور شد: امسال در تحقق خواسته استاندار محترم با برنامه ریزی درست و دقیق شاهد حضور چشمگیر و بی سابقه میهمانان تابستان در بحث جذب گردشگران فرهنگی به استان هستیم .

مدیر کل آموزش وپرورش استان اظهار داشت: موضوع هدایت تحصیلی نیز بحث دیگری است که با اطلاع رسانی رسانه های همگانی با قوت تمام در حال پیگیری و ریل گذاری در مسیر صحیح می باشد .

پاشایی دربخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: کارهای اجرای پروژه مهر در بخشهای مختلف انجام شده و بخصوص در بحث ثبت نام دانش آموزان تاکید و پیگیری به جد در راستای آسایش و رفاه دانش آموزان و اولیاء انجام می شود .

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه همکاری ادارات و مراجع مرتبط را در بحث جلوگیری از مبادی بیسوادی در سال های آتی را نیز خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار