با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد:

جلسه هیات رئیسه مجامع اعضا و مربیان تشکیلات برگزار شد

صبح یکشنبه، 25 تیرماه جلسه هیات رئیسه مجامع اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی با حضور رئیس و معاون تشکیلات پیشتازان و فرزانگان سازمان دانش آموزی استان یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۶۴۳۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانای یزد، با توجه به لزوم تشکیل جلسه مجامع اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی نشستی پیرامون تمهید مقدمات و اعزام نمایندگان مجامع دانش آموزی و مربیان ضمن رعایت اصول و شیوه نامه پیش اردو و اردوی ملی قطبی برگزار شد.

استماع نظرات مربیان در حوزه فعالیت های سازمان دانش آموزی، برگزاری دوره پیش اردو و انتخاب اعضا و مربیان برای شرکت در اردو ملی قطبی و اصلاح ساختار تشکیلات، نظام نامه ی نشان و درجات در دستور کار جلسه قرار گرفت.

حسینعلی ملانوری شمس، رئیس سازمان دانش آموزی در این جلسه ضمن تقدیر از هیات رئیسه مجامع اعضا و مربیان تشکیلات، حضور نیروهای توانمند و زحمتکش را عامل موفقیت استان یزد در حوزه تشکیلات دانش آموزی عنوان کرد و بیان داشت: دانش آموزان تشکیلاتی چنانچه درست آموزش ببینند می توانند نقش مهم و اساسی را در جامعه بپذیرند. این روند در فعالیت های تشکیلاتی بروز و ظهور خواهد داشت و باید سمت و سوی اهداف و برنامه ها برای تقویت دانش آموزان باشد.

وی در ادامه افزود: دانش آموزان نهالی هستند که با حضور در تشکیلات برای رشد مضاعفی کاشته می شوند و تلاش ما عامل به ثمر نشستن این نهال های ارزشی است و حضور ما تنها برای دانش آموزان است. پیروزی ما در این مسیر تنها با پیشرفت دانش آموزان میسر خواهد شد که در غیر این صورت شکست اصلی متوجه ما است.

سید حمید فلاح زاده، معاون تشکیلات پیشتازان و فرزانگان سازمان دانش آموزی استان یزد نیز ضمن ایراد سخنرانی از آمادگی لازم استان جهت اعزام دانش آموزان به اردوی قطبی ملی سخن گفت و اظهار داشت: همه تلاش ها صورت گرفته است تا امسال دانش آموزان در بهترین شرایط ممکن به این اردو اعزام شوند و استفاده کافی را ببرند.

وی در ادامه افزود: شرایط اعزام، حمل و نقل، امکانات رفاهی و... در بهترین صورت ممکن می باشد و تدابیر لازم در جهت رفاه حال دانش آموزان در کنار شرایط آموزشی و فرهنگی این اردوی قطبی ملی اندیشیده شده است.

لازم به ذکر است در این جلسه اعضاء و مربیان تشکیلات با بیان نظرات، پیشنهادات خود را ارائه دادند و مصوبات خود را در وهله اجرا گذاشتند.

گفتنی است اردوی قطبی ملی امسال در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان از 29 مرداد الی 17 شهریورماه با حضور مربیان و اعضای تشکیلات هفت استان به صورت قطبی برگزار می شود.

/خبرنگار: مهدی محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار