خانه معلم شماره ۲ کرمانشاه افتتاح شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در آیین افتتاح خانه معلم شماره 2 کرمانشاه گفت: 14 خانه معلم استان، پذیرای فرهنگیان محترم سراسر کشور است.

کد مطلب: ۶۴۳۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کرمانشاه، سلیمان محبی، هزینه این پروژه را یک میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این هزینه از طریق مشارکت های مردم خیر و شرکت های غیردولتی تامین شده است.
وی گفت: خانه معلم شماره ۲ کرمانشاه دارای ۲۰۰۰ متر زیر بنا و محوطه سازی آن حدود ۴۰۰۰ متر مربع است.
محبی ادامه داد: این مجموعه دارای ۲۲ اتاق با ظرفیت ۷۵ نفر است و ظرفیت سالن جلسات آن ۴۵ نفر و رستوران آن ۱۰۰ نفر را پذیرا بوده که برای استقبال از مهمانان تابستانی از هم اکنون آماده است.
وی هتلینگ خانه معلم شماره ۲ را آماده بهره برداری و انجام عملیات محوطه سازی را دارای ۷۵ درصد پیشرفت عنوان کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تاکید کرد: در سال ۹۵ خانه معلم شماره یک واقع در خیابان شهید بهشتی را گسترش دادیم و ۸ سویت اضافه کرده ایم، همچنین درب و پنجره ها را دو جداره و آشپزخانه را صنعتی کردیم که بالغ بر۲۰۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته است.
گفتنی است خانه معلم شماره ۲ با عنوان «مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان کرمانشاه» با حضور منصور مجاوری مدیر کل بودجه وزارت آموزش و پرورش کشور، اکبر حاجیلو معاون رفاهی ادره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش کشور، علی اکبرمحسنی نسب معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان کرمانشاه، مقامات وزارت آموزش و پرورش و مسوولین ارشد استان در محل خیابان بازرگانی کرمانشاه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گفته مسوولین آموزش و پرورش استان کرمانشاه خانه معلم شماره ۳ کرمانشاه نیز در طاقبستان احداث خواهد شد و تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار