قهرمانی تیم شطرنج استان گیلان در مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور

در بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دختر سراسر کشور در مقطع متوسطه اول تیم استان گیلان مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آورد.

کد مطلب: ۶۴۳۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، در بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموز دختر سراسر کشور که در خمین برگزار شد تیم های گیلان، مازندران و خراسان رضوی به ترتیب در رده های اول تا سوم این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

در قسمت انفرادی در میز یک مطهره اسدی از مازندران، نکیتا نادر نیا از گیلان و فائزه خانی از لرستان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در میز دو پانیذ محمدی از کردستان، آنیتا موسی خانی از آذربایجان شرقی و نیکی نادر نیا از گیلان، در رده اول تا سوم قرار گرفتند.

در میز سه فاطمه معتمدی از مازندران، آتوسا ابراهیمی از گیلان و محبوبه عرب زینعلی از سمنان رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

در میز چهار راحیل احتشام مهر از تهران، پریسا رحمان زاده صالحی از البرز و رقیه سیلاوی از خوزستان مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در میز پنجم آنیتا خیر جو از آذربایجان غربی، شادی پهوندی از خوزستان و رژین شهبازی از کردستان رتبه های اول تا سوم را کسب نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار