درسفر به شهرستان مرزی پارس آباد؛

استاندار اردبیل پیام تسلیت رئیس جمهوری را به خانواده اصلانی ابلاغ کرد

استاندار اردبیل در سفر به شهرستان مرزی پارس آباد پیام تسلیت رئیس جمهوری را به خانواده آتنا اصلانی و مردم منطقه ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۶۴۲۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مجید خدابخش با سفر به شهرستان مرزی پارس آباد ضمن همدردی با خانواده داغدار آتنا اصلانی دختر خردسال جان باخته پارس آبادی پیام تسلیت رئیس جمهوری را به خانواده وی و مردم منطقه ابلاغ کرد .

وی در این دیدار تاکید کرد که آتنا برای همه ما عزیز بود و ما همانند خانواده این کودک در غم از دست دادنش غمگین و اندوهناک هستیم .

استاندار اردبیل افزود: نیروهای انتظامی و قضایی و مسئولان شهرستان و استان در پیگیری این پرونده نهایت تلاش خود را کردند و اکنون نیز دستگاه قضایی اقدام قانونی در این زمینه را در حال انجام دارد .

حجت الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه پارس آباد نیز با ابراز تاسف و تاثر عمیق از قتل این دختر معصوم گفت: فقدان این دختر معصوم و بی گناه، دل همه مردم ایران اسلامی را به درد آورد .
وی با تسلیت به خانواده آتنا و قدردانی از ماموران و دستگاه قضایی در کشف این جنایت، خواستار رسیدگی فوری و خارج از نوبت به این پرونده و مجازات قاتل سنگدل شد .

جسد آتنا اصلانی که از حدود سه هفته گذشته در پارس آباد ناپدید شده بود دوشنبه گذشته از پارکیینگ قاتل کشف شد .

قاتل که از پنج روز پس از ناپدید شدن آتنا مورد ظن ماموران قرار گرفته و دستگیر شده بود در این مدت از اعتراف به قتل آتنا خوداری می کرد .

قاتل ۴۲ ساله ، دارای زن و ۲ فرزند بوده ودر محله ای که خانواده آتنا زندگی می کردند دارای مغازه زنگرزی بوده است .

قاتل سابقه کیفری داشته و بر اساس برخی اظهارات احتمال انجام دو قتل دیگر در سال های گذشته توسط وی گمانه زنی می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار