نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مدگرایی آفت جامعه است/نظارت بر برنامه های تبلیغاتی صدا و سیما

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: یکی از بحث های مهم فرهنگی، بحث مدگرایی است که تبدیل به یک آفت بسیار بزرگ در جامعه شده است.

کد مطلب: ۶۴۲۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد علی آل هاشم در دیدار با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در تبریز ضمن تقدیر از همه فعالان فرهنگی بر همکاری دستگاه های ذی ربط در فعالیت های فرهنگی ، قرآنی در تاکید کرد.

وی با اشاره به مشکلات فرهنگی ادامه داد: اشتغال و ازدواج جوانان یکی از مشکلات اصلی کشور است که باید با هماهنگی دستگاه های فرهنگی این امر به مرور بر طرف شود.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: متاسفانه صدا و سیما چه در حوزه کشوری و استانی مبادرت به پخش و تولید برخی تبلیغات ها از رسانه ملی می کند که متاسفانه افرادی که در این برنامه ها و تبلیغات حضور دارند از ظاهر خوبی برخوارد نیستند و باید در این مسائل شورای فرهنگی ناظر بر عملکرد صدا و سیما باشد

آل هاشم خاطرنشان کرد: یکی از بحث های مهم فرهنگی، بحث مدگرایی است که تبدیل به یک آفت بسیار بزرگ در جامعه شده است. برخی مد ها خلاف فرهنگ اصیل ایرانی هستند.

وی افزود: متاسفانه در این مد گرایی ها که اغلب برگرفته از مدهای خارجی و مبتذل هستند به فرهنگ و لباس ها و مدهای اصیل ایرانی بی توجهی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: ما خواستار توجه ویژه به فرهنگ ایران و به ویژه آینده جوانان در کمیسیون فرهنگی مجلس هستیم.

آل هاشم یادآور شد: مردم ما مردم خوبی هستند و اگر مانند برنامه دیروز پیاده روی که از صدا و سیما اطلاع رسانی شد دعوت به عمل آید همیشه حضور خواهند داشت.

وی در پایان بیاناتشان با اشاره به دیدار با سفیر جمهوری آذربایجان گفت: بر اساس اظهارات وی منطقه آذربایجان ایران چه تبریز، اردبیل و ارومیه از مناطق تاثیرگذار در فرهنگ جمهوری آذربایجان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار