اجرای برنامه میثاق با شهدا در قطعه ۲۹ بهشت زهرا(س)

پویش مردمی میثاق با شهدا با حضور امام جمعه واوان در قطعه ۲۹ بهشت زهرا برگزار شد.

کد مطلب: ۶۴۲۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران ، حجت الاسلام حبیب اله سراقی در جمع اعضای این پویش مردمی اعلام کرد: برنامه میثاق با شهدا محدود به یک شهرستان نیست و مردم از شهرستان های جنوبغرب تهران در این برنامه حضور دارند با پیگیری های صورت گرفته بنا بر این است که مردم تهران نیز به این پویش اضافه شوند .

وی ادامه داد: در این برنامه تلاش بر این است که بتوانیم با تبیین آرمان های امام راحل و شهدا اجازه ندهیم که انقلاب به فرموده امام خمینی (ره) بدست نااهلان بیفتد .

در برنامه این هفته میثاق با شهدا حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه واوان پس از بازدید از روند اجرای برنامه ها و تاکید بر اجرای هر هفته برنامه خواستار حضور مسئولین فرهنگی شهرستان اسلامشهردر برنامه شد .

همچنین در این پویش گروه سرود میعاد در مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم ابوالفضل نیکزاد و در جوار مزار اولین مدافع حرم ارتش، شهید محسن قوطاسلو قطعه ای در وصف شهدای مدافع حرم اجرا کرد .

برنامه میثاق با شهدا یک پویش مردمی است که در راستای بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در خصوص اقدام آتش به اختیار و کا ر خودجوش و تمیز فرهنگی و همچنین آشنایی بیشتر مردم با آرمان های امام و شهدا شگل گرفته است .

شایان ذکر است ،این برنامه پنجشنبه هر هفته در میعادگاه میثاق با شهدا در قطعه ۲۹ بهشت‌زهرا برگزار می‌شود وقرائت زیارت عاشورا، گفتگو و سخنرانی در خصوص مسائل فرهنگی، اجرای گروه سرود، زیارت اهل قبور از جمله برنامه های این پویش مردمی است

/خبرنگار:سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار