عضو تیم بدمینتون تهران در مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور:

بدمینتون باعث ایجاد حس اعتماد به نفس در فرد می شود

قهرمان دوره قبل مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور گفت: بدمینتون باعث ایجاد حس اعتماد به نفس و برتری جویی در فرد می شود.

کد مطلب: ۶۴۲۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، حنانه یعقوب زاده درحاشیه برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور که در خمین برگزار می شود افزود: ورزش بدمینتون یک بازی انفرادی است و برخلاف ورزش های گروهی که همکاری همه بازیکنان تیم موفقیت تیم را باعث می شود فرد به صورت انفرادی مسابقه داده و زمینه پیروزی خود را فراهم می نماید و همین امر باعث اعتماد به نفس و برتری جویی می شود.

وی بیان کرد: سطح این دوره از مسابقات و توانایی حریفان بسیار بالاست و بازیکنان با آمادگی کامل حضور پیدا کرده اند که همین موضوع کار را برای ورزشکاران سخت کرده است ولی با این وجود حضور دانش آموزان در کنار هم رقابت را شیرین تر کرده است.

قهرمانان بیست و هفتمین دوره از مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور ادامه داد: رنکینگ مسابقات به طور آزاد برگزار می شود که کل کشور می توانند در آن شرکت نمایند که هزینه حضور در این رنکینگ برعهده خود فرد است و فرد می تواند با شرکت در این مسابقات برای تیم ملی انتخاب می شود.

یعقوب زاده اظهار داشت: در واقع حمایت های مالی و روحی خانواده باعث ایجاد انگیزه و حضورم در مسابقات بوده و همین امر باعث شد سال گذشته بتوانم مقام اول دوبل آزاد را کسب نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار