جشن ستارگان دانش آموزی شهرستان قوچان برگزار گردید

مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان خوارزمی و المپیادهای دانش آموزی(جشن ستارگان)با حضور مدیریت آموزش و پرورش،معاونین،مدیران و دانش آموزان برتر در سالن مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۴۲۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی؛ حسن روحانی مدیریت آموزش و پرورش قوچان با مهم دانستن جایگاه علم و نخبگان در سطح جامعه تصریح نمود:تمامی تلاش این جشنواره ها در سطح آموزش و پرورش به منظور توامان کردن علم با عمل و نیز کار با علم می باشد .

وی با اشاره به حضور 8000هزار دانش آموز متوسطه اول در سطح آموزشگاهی جشنواره نوجوان خوارزمی ،گفت:از این تعداد حدود 400 نفر آنها به مرحله منطقه ای راه یافتند که پس از ارزیابی مجدد 80 نفر به مرحله قطبی و در مرحله دیگر 29 نفر از دانش آموزان توانا و مستعد به مرحله استانی معرفی گردیدند.

روحانی المپیادها را به عنوان حلقه ای مفقوده در سطح شهرستان عنوان نموده و افزود:من مواکدا از مدیران میخواهم در سطح شهرستان حساب ویژه ای در مبحث المپیادها باز نمایند چرا که مطمینا با وجود چنین دانش آموزان مستعد و نخبه ای ما می توانیم نه تنها در سطح استان بلکه در سطح کشور بدرخشیم.

مدیریت آموزش و پرورش قوچان افزود: امروز به برکت نظام و انقلاب موفقیت دانش‌آموزان کشور در تمامی زمینه‌ها به ویژه در ورود به مراکز علمی و دانشگاهی نتیجه تلاش هدفمند آنان، امنیت و امکانات موجود در جامعه، تلاش و زحمت والدین و معلمان است .
نظری با بیان که جامعه امروز همچنان نیازمند تلاش، تخصص و تعهد است، ابراز داشت: تخصص، تعهد و ثروت مکمل یکدیگرند .
این مسئول کسب علم و دانش، در جهت توسعه و پیشرفت کشور و خدمت به مردم را مهم خواند و عنوان نمود: جوانان به عنوان امید و آینده کشور باید این مسئولیت سنگین را به دوش بکشند .
در پایان این مراسم از دانش آموزان برتر و مدیران فعال با اهداء لوح سپاس و هدایایی تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار