همایش تقدیر از برگزیدگان مسابقات علمی پژوهشی ناحیه دو ری

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری گفت: پژوهش سراهای دانش آموزی در جذب دانش آموزان علاقه مند و مستعد فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی و مسابقات و فعالیت های علمی غیر درسی، بسیار موفق عمل کرده اند و نیازمند توجه و حمایت بیشتری می باشند.

کد مطلب: ۶۴۱۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ، علی محمدی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری ، با اعلام این خبر اظهار داشت:پژوهش سراهای دانش آموزی در جذب دانش آموزان علاقه مند و مستعد فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی و مسابقات و فعالیت های علمی غیر درسی، بسیار موفق عمل کرده اند و نیازمند توجه و حمایت بیشتری می باشند.

وی افزود: چارت پژوهش سرا ها همانند مدارس است ولی چون دانش آموز ثابت ندارند سرانه ی دانش آموزی به آنها تعلق نمی گیرد واین موضوع تامین منابع مالی برای فعالیت های مفید آنها را دشوار می کند که امید است در این خصوص مساعدت های سازمانی صورت گیرد.
در این همایش از 150 دانش آموز که در مسابقات و فعالیت های پژوهشی مختلفی در سطح منطقه و استان حائز رتبه های برتر شده بودند ، با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.
شایان ذکر است ، در این همایش از خانم نکویی، مدیر پژوهش سرای دانش آموزی بصیرت ناحیه 2 شهر ری، واحد دختران، و همکاران وی به جهت کسب مقام اول استان در بین پژهش سراهای مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران ،در سال قبل، تقدیر گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار