امیر عابدینی در گفت و گو با پانا:

مثل آقایان خوب نبودم که بمانم/ کارهای تاج باعث نابودی فوتبال ما می شود

امیر عابدینی گفت: تاج و ساکت با این مدیریتی که پیش گرفتند اجازه نمی دهند کارها در فدراسیون به درستی پیش برود.با این شیوه ای که این دوستان پیاده کردند حتی دو تیم استقلال و پرسپولیس هم به قهقرا می روندو رشد نمی کنند.

کد مطلب: ۶۴۱۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد

امیر عابدینی در گفت و گو با پانا درباره علت استعفا از سمتش در فدراسیون فوتبال گفت: من دو روز پیش استعفا دادم اما نمی دانم اقایان چرا دوست دارند بگویند که من را برکنار کردند،بااین مدیریت غلطی که تاج و برخی اقاین در فدراسیون پیش گرفتند نمی توانستم کار کنم و به همین دلیل دو روز پیش تصمیم گرفتم تا این پست را تحویل بدهم.

وی ادامه داد: روز گذشته که جلسه هیات رییسه فوتبال تشکیل شد به اسلامیان هم نامه ای نوشتم و به او حرف هایم را گفتم. متاسفانم که باید بگویم در فدراسیون فوتبال اگر مانند تاج یا ساکت و مابقی دوستان نباشی خیلی زود سرت را به دیوار می کوبانند و برخلاف خواسته هایت می روند.من مانند این آفایان خوب نبودم و به همین دلیل نتوانستم کار کنم.

سرپرست سابق کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: تصمیم گرفتم چند روزآینده همه حرف ها و دردهایی که دارم بگوییم اما همین قدر بدانید که تاج و ساکت با این مدیریتی که پیش گرفتند اجازه نمی دهند کارها در فدراسیون به درستی پیش برود.با این شیوه ای که این دوستان پیاده کردند حتی دو تیم استقلال و پرسپولیس هم به قهقرا می روند و رشد نمی کنند.

عابدینی گفت: در فدراسیون فوتبال اگر برنامه های اجرایی رنگ و بوی تاج و مابقی دوستان را داشته باشد به خوبی انجام می گیرد، اما از ان جایی که من رنگ و بوی این دوستان را نداشتم و مانند انها خوب نبودند کارها به خوبی پیش نرفت. کارهای اقتصادی و پشت پرده تاج باعث نابودی این فوتبال می شود و من باید برای این مدیریت غلط سرم را به دیوار بکوبم، این دوستان طوری براًی فوتبال برنامه ریزی کردند که هیچ وقت شاهد رشد این فوتبال جذاب نخواهیم بود.تا چند روز آینده همه حرف هایم را به این دوستان خواهم گفت و متاسفم که فوتبالمان به این روز افتاده که البته بدتر هم خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار