مراسم معارفه رئیس سازمان دانش آموزی ورئیس اداره امورتربیتی گیلان

معارفه رئیس سازمان دانش آموزی ورئیس اداره امور تربیتی با حضور مسئولین کشوری واستانی در سالن اجتماعات اداره کل اموزش وپرورش برگزارگردید.

کد مطلب: ۶۴۱۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور ضمن تقدیر وتشکر از عملکرد سازمان دانش اموزی گیلان ومدیرکل آموزش وپرورش گیلان گفت: کرمی از مدیران قابلی بود که اعتقاد راسخ دارم در هرجایگاهی موفق خواهند بود.

علیگو در ادامه افزود: کشتی سازمان دانش اموزی گیلان امروز به یک آرامش وثباتی رسیده که انتظار می رود رئیس سازمان دانش اموزی جدید با توانمندی ومدیریت بالنده خود آن را به سرانجام برساند.

وی همچنین گفت: تربیت نسل اجتماعی واقتصادی،مجموعه دانش آموزان با درک سیاسی بالا هدف می باشدکه سازمان دانش اموزی گیلان در این زمینه جز بهترین هاست.

قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور اظهار داشت: فعالیت اقتصادی سازمان هدف اولیه سازمان نیست یک ماموریت فرعی است که باید فعالیتهای فرهنگی را پشتیبانی نمایدوامیدوارم قربان زاده با توانمندی که دارد در تحقق این هدف همت خود را بکار گیرد.

وی در پایان نیز برای کرمی آرزوی موفقیت نموده واز مدیرکل آموزش وپرورش خواست همچنان به حمایتهای خود از سازمان ادامه دهد.

مدیر کل آموزش وپرورش نیز در این جلسه اظهار داشت: سازمان دانش اموزی جنسش به گونه ای است که خیلی از فعالیتهای فرهنگی در چتر حمایت آن می تواند استمرارپیدا نماید.سرمایه گذاری روی دانش آموزان که آینده سازان این کشور اسلامی هستند در برنامه ریزهای سازمان دانش اموزی نهفته است.

حاجتی گفت: این سازمان گستره وسیعی دارد وبا رشد زیادی که درسالهای اخیر داشت اهداف سند تحول که تاکید برکشف استعدادها است تحقق خواهد یافت.

وی همچنین نیز بیان کرد نظام مقدس جمهوری اسلامی وظایفی برعهده همه ما گذاشته که باید در سایه منویات مقام معظم رهبری وتاکیدات رئیس جمهور محترم کشور به نحو احسن انجام دهیم وبرای رئیس سازمان دانش اموزی استان ورئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش وپرورش آرزوی موفقیت نمود.

کرمی رئیس سازمان دانش آموزی نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد از فعالیتهای چند ساله خود وزحماتی که برای سازمان کشیده شد تا در بین همگان جابیفتد وتمامی مدیران وکارشناسان با فعالیتهای سازمان آشنا شوند واهداف آن را بشناسند گفت وآرزو کرد که سازمان بتواند با قدرت همیشگی به کار خود ادامه دهد وی همچنین از حمایتهای مدیرکل و زحمات همکارانش در سازمان دانش اموزی تشکر نمود وبرای قربان زاده نیز آرزوی موفقیت کرد.

قربانزاده، رئیس جدید سازمان دانش آموزی استان نیز ضمن تشکر از کلیه همکاران حاضر از کرمی بخاطرعملکرد مجدانه شان که می تواند چراغ راهشان در آینده باشد تشکر نمود واظهار داشت با این عملکرد مسئولیتش دوچندان خواهد بود وی نیز همچنین از خداوند منان خواست بتواند در این مسئولیت خطیری که برعهده اش نهاده شده سربلند باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار