تشریح فعالیت های کمیته فرهنگی و فوق برنامه مسابقات کشوری دختران

معاون فرهنگی بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دختران سراسر کشور، فعالیت های کمیته فرهنگی و فوق برنامه بیست و هشتمین دوره مسابقات کشوری دختران را تشریح کرد.

کد مطلب: ۶۴۰۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، علی شیرخانی افزود: اقامه نماز جماعت و پاسخ به پرسش های دینی دانش آموزان با حضور مبلغ های دینی، آموزش صحیح خوانی نماز به دانش آموزان ورزشکار و آموزش فعالیت های هنری از جمله گل بازی بخشی از این فعالیت هاست.

وی ادامه داد: معرفی و تشویق دانش آموزان برتر در زمینه عفاف و حجاب، شناسایی و تشویق دانش آموزان برتر و فعال قرآنی (حافظ و قاری)، شناسایی و تشویق دانش آموزان برتر و فعال در امر نماز جماعت و

هماهنگی و بازدید از بیت قدیمی بنیانگذار کبیر انقلاب و تالار قلعه سالارخان محتشم شهرستان خمین از دیگر برنامه ها بشمار می رود.

معاون فرهنگی این دوره از مسابقات اظهار داشت: برپایی غرفه کتاب، رادیو اردو و شناسایی دانش آموزان مستعد در این زمینه برگزاری مسابقات فوق برنامه از جمله دارت، طناب زنی و طناب کشی در خوابگاه های دختران ورزشکار، تدارک برنامه بازار خرید برای دانش آموزان، مربیان و سرپرستان تیم های ورزشی استان های شرکت کننده از برنامه های دیگر محسوب می شود.

شیرخانی اضافه کرد: برپایی بازار سنتی در بیت امام خمینی (ره) و اهدا شاخه های گل توسط دانش آموزان و مربیانشان به تمثال مبارک حضرت امام (ره)، تهیه بروشور در جهت معرفی هر چه بهتر بیت امام (ره) و برپایی ختم صلوات برای شادی روح شهدای ورزشکار شهرستان خمین نیز از برنامه های قابل اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار