ناظر اجرایی بیسست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر:

روند اجرای مسابقات ورزشی دانش آموزی کشوری در خمین رضایت بخش بوده است

معاون اجرایی و فرهنگی بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور گفت: روند برگزاری مسابقات در یک شهرستان با امکانات موجود بر خلاف تصور ما بسیار رضایت بخش بوده است.

کد مطلب: ۶۴۰۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، زهرا تسلیمی در حاشیه این مسابقات افزود: تا به امروز روند مسابقات با توجه به اینکه در شهرستان کوچکی برگزارمی شود رضایت بخش بوده و اگر هم مشکل یا مساله ای در روز های اول بوده با مسولین مربوطه مطرح و به مرور حل شده است همچنین میزان رضایت بخشی شرکت کننده ها از باز خوردهای گرفته شده در سطح قابل قبولی است.

وی اظهارداشت: 8 فرم ارزیابی و 3 فرم نظرسنجی که فرم ارزیابی هر 8 فرم توسط یک تیم 6 نفره که شامل 4 ارزیاب و2 نفر از مسولین ارزیاب خمین و استان مرکزی است هدایت می شود همچنین از تمام قسمت های حوزه فرهنگی ورزشی به صورت روزانه ارزیابی به عمل می آید.

ناظر اجرایی و فرهنگی مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور ادامه داد: در نهایت و در روز آخر مسابقات جمع بندی می شود و یک استان کاپ اخلاق مسابقات را دریافت می کند و بر اساس ارزیابی های انجام شده در هر رشته ورزشی یک استان کاپ فنی دریافت خواهد کرد.

تسلیمی بیان کرد: فرم های ارزیابی شامل بخش افتتاحیه، پذیرش، فعالیت های فرهنگی و عبادی استان ها، عملکرد استان ها، سالن غذاخوری، خوابگاه ها و سالن مسابقات می باشد همچنین فرم های نظرسنجی مربوط به مربیان، سرپرستان داوران و دانش آموزان می باشد که براساس دستوالعمل ارسال شده از اداره ارزیابی عملکرد معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش پرورش در هراستان میزبان توزیع می شود.

وی اضافه کرد: امروز کار نظرسنجی در مرحله اول مسابقات خمین به اتمام رسیده و بعد از جمع بندی تیم های برتر در مراسم اختتامیه اعلام و تقدیر می شود.

ناظر اجرایی و فرهنگی مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشورگفت: مسابقات شرایطی را برای افراد شرکت کننده فراهم می کند که بتوانند تجربیات متفاوتی را در زندگی روز مره خود به دست آورند همین که از خانواده دور هستند و چند روزی را در کنار دوستان خود سپری می کنند باعث می شود کار گروهی و احترام به قوانین و مقررات اردویی را تجربه کرده و ارتباطات اجتماعی متفاوتی را فرا می گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار