مهدی هاشمی در گفت و گو با پانا:

شنیده ام رای برکناری من از سوی دیوان عدالت ابطال شد/باز هم رئیس می شوم

با حکم ابطال انتخابات فدراسیون تیراندازی فردا انتخاب این فدراسیون برگزار نمی شود و مهدی هاشمی رئیس برکنار شده دوباره به سمت خود باز می گردد.

کد مطلب: ۶۴۰۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، درست یک روز مانده به انتخابات فدراسیون تیراندازی، با حکم دیوان عدالت اداری این انتخابات لغو شد. مهدی هاشمی رییس سابق فدراسیون تیراندازی چندی پیش با حکم دیوان عدالت اداری از کار برکنار شد و مببینی سرپرستی این فدراسیون را برعهده گرفت.هاشمی در زمان ریاستش در فدراسیون تیراندازی مورد اعتراض چند نامزد قرار گرفت و آنها هم با شکایت از او مبنی بر اینکه در زمان انتخابات فدراسیون تیراندازی هاشمی دو شغله بوده و در آن زمان نماینده مجلس بوده به همین منظور انتخابات فدراسیون باید ابطال شود، هاشمی هم البته بارها اعلام کرده بود که نماینده مجلس شغل محسوب نمی شود، به هر روی دیوان عدالت اداری با شکایت برخی نامزدها رای به برکناری مهدی هاشمی داد و مبینی سرپرست شد.

البته که هاشمی بعد از برکناری ساکت ننشست و او هم به رای دیوان عدالت اداری شکایت کرد و حالا یک روز مانده به انتخابات این فدراسیون دیوان عدالت اداری حکم ابطال انتخابات را صادر کرده است و به احتمال زیاد دوباره مهدی هاشمی به سمت قبلی خود انتخاب می شود.

مهدی هاشمی رییس سابق فدراسیون تیراندازی در گفت و گو با پانا درباره حکم دیوان عدالت اداری گفت: من هنوز حکم را ندیده ام و تنها شنیدا ام که دیوان عدالت اداری حکم قطعی صادر کرده و رای قبلی (برکناری من) ابطال شده است.

وی ادامه داد: البته همانطور که گفتم باید حکم را ببینم که دیوان عدالت اداری چه چیزی را ابطال کرده و اجرا کننده به چه نحوی آن را دنبال می کند، در حکم مبینی سرپرست فعلی فدراسیون تیراندازی قید شده که با حکم دیوان عدالت اداری به این سمت برگزیده شدند، به طبع با ابطال حکم، سرپرستی او هم باطل می شود.

هاشمی در پاسخ به اینکه پس احتمال دوباره رییس خواهید شد، اظهار کرد: احتمالش زیاد است، چون اگر دیوان عدالت اداری حکم اولیه خود را ابطال اعلام کرده باشد پس قاعدتا حکم سرپرستی فدراسیون تیراندازی هم باطل می شود و دوباره من به عنوان رییس انتخاب می شوم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار