افتتاح ساختمان جدید دادگاه رودهن

رئیس کل دادگستری استان تهران در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادگاه رودهن گفت: ۲میلیارد تومان صرف آماده سازی و بهره برداری پروژه ساختمان جدید دادگاه رودهن شده است.

کد مطلب: ۶۳۹۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد

غلامحسین اسماعیلی در گفت و گو با پانا شهرستان های استان تهران در رابطه با پروژه هایی که در بازدید استانی آیت الله آملی لاریجانی در طی یک سال اخیر در نظر گرفته شده بود، گفت: با گذشت حدود یک سال از این سفر ودر یک برنامه ریزی مناسب، این ساختمان به بهره برداری رسید و جهت بهره برداری این پروژه و تجهیز امکانات آن حدود ۲میلیارد تومان از محل اعتبارات خاص ریاست قوه قضاییه هزینه شده، که البته زمین و آماده سازی آن به کمک شورای شهر، شهرداری و مردم محلی رودهن صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: خدای بزرگ را شاکریم که این فضا هم به جهت خدمت رسانی مطلوب به مردم شهر رودهن و هم آرامش همکاران قضایی که برای امر دادرسی نیازمند فضای مناسب تری بودند، مهیا شده است.

اسماعیلی عنوان کرد: به لحاظ کمبود منابع انسانی، چه قضایی و چه اداری، متاسفانه ساختار اداری ما در هیچ کجا کامل نیست و در همه واحدهای قضایی، بین پنجاه تا هفتاد درصدازهمکاران قضایی و سیصددرصد از همکاران اداری را در اختیار داریم،که البته ساختار مناسب در این زمینه پیش بینی شده، اما جذب نیرو نیازمند مجوز های قانونی است.
رئیس دادگستری استان تهران تاکید کرد: هم چنین در مجموعه استان تهران کمبود یکهزار قاضی نسبت به ساختار مجموعه پیش بینی شده که ما در این موارد تلاش خود را جهت بر طرف کردن این مشکلات خواهیم کرد و اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

/خبرنگار: لعیا جبلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار