معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

آغاز اعزام دانش آموزان استان بوشهر به اردوی بنیاد علوی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر از آغاز اعزام دانش آموزان استان به اردوی بنیاد علوی خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۸۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر ، سیروس فتحی با اشاره به اولین هفته برگزاری اردوی تابستانه بنیاد علوی(رهروان ولایت) اظهار کرد: تعداد 68 دانش آموز متوسطه اول پسر بی بضاعت و کم برخوردار از نظر ورزشی و امکانات تفریحی از شهرستان ها و مناطق گناوه، دیلم،آبپخش و سعدآباد به همراه مربیان خود به صورت رایگان به اردوی بنیاد علوی در تهران اعزام شدند.

وی افزود: هدف از برگزاری این اردوها غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان می باشد و دانش آموزان طی این دوره کلاس های آموزشی و ورزشی مختلفی از جمله نجوم، کیمیا گران جوان (آزمایش های شیمی) کمک های اولیه،بازی فکری،تیراندازی،سفالگری و انس با قرآن را یاد گرفته و همچنین از باغ موزه دفاع مقدس بازدید می کنند.

سیروس فتحی با عنوان این که اعزام این دانش آموزان به مجموعه فرهنگی و ورزشی امام خمینی (ره) لواسان واقع در استان تهران می باشد خاطرنشان کرد: امسال تعداد 333 نفر از دانش آموزان به این اردوها اعزام خواهند شد.

گفتنی است؛ اعزام دانش آموزان استان بوشهر به اردو های بنیاد علوی از 10 تیر ماه آغاز شده و تا 11 شهریور ماه به طول می انجامد و دانش آموزان بی بضاعت استان از شهرستان ها و مناطق مختلف به این اردو ها اعزام می شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار