مدرسان استاني طرح ملي شهاب در تهران و زنجان آموزش می بینند

دوره هاي آموزشي تامين مدرسان استاني برنامه ملّي شناسايي و هدايت استعدادهاي برتر «شهاب» از 11 تیرماه تا 4 مرداد 96 با حضور 175 نفر از مدرسان استاني در تهران و زنجان برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۳۸۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش مركز خبرنگار آموزش و پرورش پانا، دوره هاي آموزشي تامين مدرسان استاني برنامه ملّي شناسايي و هدايت استعدادهاي برتر «شهاب» از يكشنبه 11 تيرماه با حضور 175 نفر از مدرسان استاني در مجتمع فرهنگي آموزشي آدينه آموزش و پرورش شهر تهران آغاز شد.

اين دوره‌هاي آموزشي در چهار مرحله از 11 الي 14 و 18 الي 21 تيرماه 1396 به ميزباني اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران، 25 الي 28 تيرماه و 1 الي 4 مردادماه 1396 به ميزباني اداره كل آموزش و پرورش استان زنجان توسط مركز ملّي پرورش استعدادهاي درخشان و دانش پژوهان جوان برگزار مي شود.

مدرسان استاني در اين دوره آموزشي با چيستي و چرايي و نظام شناسايي و هدايت استعدادهاي برتر در بستر طرح ملي شهاب آشنا خواهند شد .

در سال تحصيلي 97-1396، 386 منطقه آموزشي با يك ميليون 700 هزار دانش‌آموز تحت پوشش طرح ملي شهاب قرار خواهند گرفت .

گفتني است؛ طرح ملي شهاب در راستاي تكاليف مصرح در كليات نظام تربيت استعدادهاي برتر و نيز سند راهبردي كشور در امور نخبگان مبني بر استقرار نظام شناسايي و هدايت استعدادهاي برتر با روش‌هاي مربي محور، مرحله‌اي و نامحسوس اجرا مي‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار