مدیر آموزش وپرورش شهرستان درمیان خبرداد:

ماراتن علمی دانش آموزان درمیانی براي ورود به مدارس نمونه دولتی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان از شرکت بیش از 350دانش آموز در آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی دوره اول و دوم سال تحصیلی 97-96 خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۷۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان جنوبی ، همزمان با سراسرکشور دانش آموزان شهرستان درمیان جهت ورود به مدارس نمونه دولتی دوره متوسطه اول ودوم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مهران فر ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان، در حاشیه بازدید از حوزه های برگزاری این آزمون گفت: با حمد و سپاس خداوند و با استعانت از ذات درگاه الهی آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی متوسطه دوره اول ودوم شهرستان در 3 حوزه امتحانی و با حضور 164 دانش آموز دختر و 205 دانش آموز پسر و در مجموع 369 دانش آموز راس ساعت 9 صبح امروزبرگزارگردید.

وی در ادامه اظهار داشت: در آزمون ورودی مقطع متوسطه دوره اول،88 نفر از دواطلبین شرکت کننده پسر و 78 نفر دختر می باشند و در آزمون ورودی مقطع متوسطه دوره دوم نیز117 نفر پسر و 86 نفر دانش آموز دختر حضور داشتند که با یکدیگر به رقابت پرداختند.

گفتنی است مدیر آموزش و پرورش به همراه نماینده ی اداره کل آموزش وپرورش استان خراسان جنوبی با حضور در حوزه های امتحانی، از روند برگزاری این آزمون بازدید به عمل آوردند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار