فراخوان بیست ویکمین دوره انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی و استانی

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس گفت: صادرکنندگان فارس ‌برای شرکت در ‌رقابت انتخاب صادرکننده نمونه ‌تا بیست ویکم تیرماه مهلت دارند‌تا در سامانهاختصاصی انتخاب صادر کننده نمونه ثبت نام کنند.

کد مطلب: ۶۳۶۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، علی همتی با اشاره به اینکه ثبت نام صادرکنندگان ملی واستانی بصورت همزمان انجام می شود گفت: رقابت صادرکنندگان استان فارس برای شرکت در بیست و یکمین دوره انتخاب صادر کننده نمونه ملی و استانی از پنجشنبه یکم تیرماه آغاز و تا پایان روز چهار شنبه بیست ویکم تیر ماه امسال ادامه دارد .

علی همتی افزود : در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه صادرات غیرنفتی، وزارت صنعت ، معدن و تجارت و سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان فارس در نظر دارد بنگاه های نمونه صادراتی در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، خدمات، بازرگانی عمومی، فناوری اطلاعات، گردشگری، اعزام نیروی کار، فنی و مهندسی سال 1395 را انتخاب و معرفی نماید .

همتی با بیان اینکه صادرکنندگان در صورت تمایل به شرکت در این رقابت استانی می‌توانند به سامانه اختصاصی انتخاب صادرکنندگان نمونه به آدرس http://nemoonesh.tpo.ir سازمان توسعه تجارت ایران، مراجعه کنند اضافه کرد: داوطلبان بعد از مطالعه شرایط، ضوابط و معیارهای انتخاب صادرکنندگان نمونه سال می‌توانند به‌صورت الکترونیکی در همان سامانه ثبت‌نام و کد رهگیری دریافت کنند .

همتی تصریح کرد: اخذ کد رهگیری از سامانه "نمونش" توسط متقاضیان شرکت در فرآیند مذکور الزامی است و اسناد و مدارک مشارکت‌کنندگان حقیقی و حقوقی بدون ارائه کد رهگیری امکان پذیر نخواهد نبود .

وی افزود: تحویل مدارک و مستندات به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندکان نمونه فقط بر اساس زمان تعیین شده در سیستم نوبت ‌دهی سامانه "نمونش" خواهد بود و تحویل مدارک در خارج از زمان‌ تعیین شده میسر نیست .

همتی تصریح کرد: دبیرخانه کارگروه از پذیرش پرونده‌های متقاضیان «پس از تاریخ مقرر»، یا «به صورت ناقص» همچنین «پیش از انجام فعل ثبت‌نام الکترونیکی» و یا «خارج از زمان تعیین شده توسط سیستم نوبت‌دهی» معذور است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار