تجلیل از داوران مرحله استانی مسابقات فرهنگی هنری و پرسش مهر

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: در سال تحصیلی 96-95 از مجموع سه هزار و259 اثرفرهنگی و هنری برگزیده استانی، تعداد 83 اثر در 30 رشته به مرحله کشوری راه یافت.

کد مطلب: ۶۳۶۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، سعیده سرگلزایی مقدم درمراسم تجلیل از داوران مرحله استانی مسابقات فرهنگی هنری و پرسش مهر که در محل اردوگاه فرهنگی تربیتی فاطمه الزهرا(س) زاهدان برگزار شد اظهار داشت: مسابقه ی پرسش مهر ویژه ی دانش آموزان، فرهنگیان، دانشجومعلمان و خانواده ها در ۱۲رشته برگزار گردید که شامل شعر، داستان کوتاه، مقاله ی پژوهشی، سخنوری، وبلاگ نویسی، گرافیک، عکاسی، طراحی، نقاشی، خوشنویسی، فیلم کوتاه و نمایشنامه نویسی بود.

وی افزود: درمسابقات پرسش مهرتعداد هجده هزارو ۲۴۵ اثر در مرحله آموزشگاهی جمع آوری و تعداد پنج هزار و ۷۱ اثر برتر به دبیرخانه ی استانی ارسال و در مرحله ی داوری استانی تعداد ۶۷۷ اثر به مرحله ی کشوری راه یافته است.

وی خاطر نشان کرد: تعداد داورانی که آثاردانش آموزان را مورد بررسی قرار دادند ۲۳ نفر ودربخش دانش آموزان دخترو پسر مقطع ابتدایی دوره ی دوم و متوسطه ی دوره های اول و دوم به قضاوت پرداختند که در چهارمرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار گردید.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: ششمین جشنواره تجارب وحدت تربیتی رو در سال تحصیلی جاری با شرکت تعداد کثیری از فرهنگیان در کل استان برگزارو تعداد۲۰۷ اثر به استان ارسال شد که پس از داوری ۱۰اثر برتر جهت بررسی در مرحله ی کشوری به دبیرخانه وزارت ارسال گردید.

سرگلزایی مقدم افزود: چهارمین جشنواره ی الگوهای برتر تدریس در درس تفکر و سبک زندگی، با شرکت ۱۶۸نفر از معلمین برگزار شد که باتوجه به موضوعاتی که از طرف وزارت اعلام شده بود پس از داوری تعداد ۸ نفر درهشت موضوع مختلف به تفکیک پایه هفتم و هشتم رتبه اول را کسب نموده و امیدواریم در مرحله ی کشوری هم بتوانند حائز رتبه های برتر و خوب شوند.

فاطمه صیاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار