تاکید مدیر آبفای روستایی ری به صرفه جویی در مصرف آب

مدیر آبفای روستایی شهرستان ری براهمیت همکاری و مشارکت شهروندان در امر صرفه جویی در مصرف آب و کاهش چشمگیر آن تأکید کرد.

کد مطلب: ۶۳۶۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا شهرستان های تهران، هراتی همزمان با آغاز هفته صرفه جویی در مصرف آب و اشاره به شروع فصل گرما و پیش بینی افزایش مصرف آب ، بر لزوم همکاری و مشارکت کلیه شهروندان شهرستان ری در اجرای برنامه های موثر در راستای مصرف بهینه واستفاده مناسب از آب شرب تاکید نمود .
وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه ماموریت و فلسفه وجودی تشکیل شرکت های آب و فاضلاب روستایی تولید و توزیع آب آشامیدنی در سطح روستاها و رضایتمندی مشترکین روستایی می باشد، لذا این امور در راستای تحقق این هدف، کلیه تلاش و نیروی خود را بکار گرفته است وبا توجه به سختیها و صرف نیرو و هزینه های بالا در تامین و توزیع آب برای روستاییان، لازم است مشترکین عزیز نهایت دقت خود را در صرفه جویی و مصرف صحیح آب مدنظر قرار دهند.
هراتی گفت: بهینه سازی و تغییر الگوی مصرف در بخش آب شرب همواره مورد تاکید بوده و این شرکت خود را ملزم به اتخاذ تمهیدات و برنامه ریزی مناسب در استفاده صحیح آب شرب توزیعی توسط مشترکین محترم خود می داند.
شایان ذکراست، یکم الی هفتم تیر ماه در سراسر کشور بعنوان هفته صرفه جویی نامگذاری شده و شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان ری نیز با نصب بنر و توزیع بروشورهای آموزشی در سطح روستاهای شهرستان برنامه ها و اقدامات مناسبی را در راستای فرهنگ سازی بهینه و اصولی در مصرف صحیح آب به اجرا گذاشته است.
/خبرنگار : زهرا محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار