تشریح اقدامات آبفای روستایی نیشابور در هفته صرفه جویی در مصرف آب

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نیشابور از اجرای برنامه های مختلف این امور در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب شرب در روستاهای شهرستان، همزمان با هفته صرفه جویی در مصرف آب خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۵۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی . مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نیشابور اظهارکرد: صرفه جویی امری مهم است که با توجه به بحران کمبود آب همیشه باید بصورت ویژه به آن نگاه کرد.همه ساله از یکم لغایت هفتم تیرماه که هفته‌"صرفه جویی در مصرف آب "نامگذاری شده، برنامه‌های مختلفی از سوی این امور در راستای آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب شرب در بین مردم روستاهای شهرستان انجام می‌شود.

فرهاد ذوالجناحی گفت : از جمله این برنامه‌ها می‌توان به هماهنگی با ائمه جمعه شهر های شهرستان‌ به منظور پرداختن به موضوع مصرف بهینه آب در خطبه‌های نماز جمعه، هماهنگی با شورای سیاست‌گذاری مساجد و سازمان تبلیغات اسلامی برای پرداختن امامان جماعات روستاهای شهرستان به موضوع "مصرف بهینه آب" در مساجد روستایی، و حضورکارکنان این امور برای برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع مصرف بهینه و انجام یک دوره مسابقات علمی و ورزشی با موضوع مصرف بهینه آب در مساجد روستایی شهرستا‌‌ن اشاره کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نیشابور تصریح کرد: توزیع اقلام تبلیغی، بروشور و بسته‌های آموزشی در محل برگزاری نماز جمعه و مساجد روستایی، توزیع لوازم کاهنده مصرف برای اماکن عمومی در روستاها، تجلیل از مشترکین کم‌مصرف روستایی، استفاده از دانش‌آموزان روستایی در امر ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در قالب طرح ناجیان آب، اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در روستاها با موضوع صرفه‌جویی در مصرف آب و بازدید مردم و مسئولین محلی از تاسیسات آبرسانی روستایی را از دیگر برنامه های امور آب و فاضلاب روستایی نیشابور در هفته صرفه جویی در مصرف آب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار