نگار فروزنده در گفت و گو با پانا:

شعار نمی دهم، دوست دارم از روز گذشته ام بهتر باشم

نگار فروزنده گفت: شعار نمی دهم، دوست دارم انسان بهتری از روزهای گذشته باشم.

کد مطلب: ۶۳۵۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد

نگار فروزنده، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیوندر گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا، با اشاره به برنامه کاری اش در سال 96 گفت: آرزو می کنم در سال جدید زندگی ام بهتر زندگی کنم و تنها خواسته ام از خدا این است که انسان بهتری باشم.

وی در ادامه با اشاره به این امر که هر انسان که در روز تولدش یک روز به جلو می رود باید بتواند به لحاظ روحی نیز رشد کند، افزود: سالی که گذشت به خاطر از دست رفتن یک سری از دوستان و عزیزانم سال خوبی نبود و امیدوارم در سال جدید اتفاقی برای عزیزانم نیفتد.

فروزنده ضمن تأکید بر این امر که در روزهای پیش رو اگر مرگی در کار نباشد، همۀ مشکلات زندگی قابل جبران است، ادامه داد: شعار نمی دهم، همیشه دوست داشته ام از آن چه که در سال گذشته بوده ام، انسان بهتری باشم و تمام تلاش من این است که بتوانم تا معایبی را که همۀ انسان ها کم و بیش در زمینه های مختلف دارند، بهبود ببخشم و نقاط ضعفم را به نقاط قوت مبدل کنم.

این بازیگر سینما، اظهار داشت: در این تلاش می کنم تا اگر نتوانستم نقاط ضعفم را به نقاط قوت تبدیل کنم معتقدم که باید بکوشم تا این نقاط، نقاط ضعف نباشند.

وی با اشاره به این امر که همواره دلش می خواهد تا بتواند در زمینه های روانی رشد کند و این موضوع را همواره به عنوان یک نیاز می نگرد، تصریح کرد:زمینه های کاری برایم دغدغه نیست، زیاد به این که کجا باشم و چه کنم نمی اندیشم، چرا که معتقدم در 25 سال گذشته، آن چه را که می بایست انجام داده ام.

فروزنده ضمن تأکید بر این امر که بیشترین دغدغۀ او این است که بتواند، حتی اگر شده است با برداشتن قدمی کوچک در حوزۀ فرهنگسازی کشورش قدمی بردارد، تأکید کرد: فکر می کنم امروز فرهنگ مهم ترین نیاز جامعه است و یکی از مهم ترین مسائلی است که به شدت مورد تهاجم قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به این امر که تمامی این موارد مربوط به خود فرد است و چیزی نیست که از سوی دولت، جامعه و یا خارج از کشور اتفاق بیفتد، گفت: مسائل فرهنگی از دورن خانواده اتفاق می افتد و سرچشمه می گیرد.

این بازیگر سینما ضمن ابراز امیدواری در این زمینه که در فرهنگ خانواده و کشورش انسانی تأثیر گذار باشد، افزود: تلاش می کنم تا با شکل دادن حرکات کوچک مثبت فرهنگی برای خودم فرهنگسازی کنم.

فروزنده در پایان ادامه داد: می بایست هر روز به لحاظ کیفیتی، نه به لحاظ کمیتی یک گام مثبت برداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار