روزقدس نماداستقلال طلبی آزادی عدالت وحمایت ازمظلومان است

سرپرست آموزش و پرورش چهاردانگه گفت :دانش آموزان و اولیاء آموزش و پرورش منطقه بار دیگر با حضور باصلابت خود در راهپیمایی روز قدس برگ زرین دیگر در حمایت از مظلومان عالم رارقم خواهند زد .

کد مطلب: ۶۳۵۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپاناشهرستانهای تهران ،اکبر تهمنش سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه به مناسبت روز جهانی قدس پیامی بدین شرح صادر نمودند.

روز قدس نماد استقلال طلبی ، آزادی ، عدالت و حمایت از مظلومان برابر غاصبان و زورگویان و متجاوزان یهودی و صیهونیستی است. روزی که مومنان و مسلمانان روزه دار یک صدا ندای مظلومیت فلسطین اشغالی را به گوش جهانیان می رسانند.

این تدبیرهوشمندانه و یادگار جاویدان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، مسیر تحقق وعده الهی و تعیین سرنوشت هرملتی به دست خود را نشان می دهد و پیامی واضح به مستکبران و ظالمان است که جنایت علیه بشریت، ظلم تاریخی به یک ملت و وارونه کردن حقایق پایدار نخواهد بود.

ملت مظلوم فلسطین از سال 1948 میلادی یعنی بالغ بر 68 سال در اسارت چنگال صهیونیسم و حامیان این رژیم جعلی قرار دارد و از ابتدایی ترین حقوق انسانی و شهروندی محروم است و جای تاسف دارد که استانداردهای دوگانه نهادهای بین المللی و مدعیان حقوق بشر باعث شده است که در مقابل این نقض آشکار کرامت انسانی، آزادی و برابری و رفتارهای نژادپرستانه و خشن رژیم صهیونیستی، گزینشی برخورد شود.

فرهنگیان ، دانش آموزان و اولیاء منطقه چهاردانگه بار دیگر با حضور باصلابت خود در راهپیمایی روز قدس برگ زرین دیگیر در حمایت از مظلومان عالم رقم خواهند زد . انشالله

/خبرنگار : بنفشه دمان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار