معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری خبر داد:

آمادگی ستاد اسکان ناحیه یک ری جهت پذیرایی از میهمانان تابستانی

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری از تجهیز و آمادگی مراکز اسکان ویژه میهمانان فرهنگی در ایام تعطیلات تابستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۴۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، مراد شجاعی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرری، شهر مذهبی و قبله تهران می باشد و هرسال در ایام تعطیلات وبه ویژه تابستان مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند، مدیریت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با برنامه ریزی، تجهیز و تخصیص امکانات لازم برای این امر به استقبال میهمان عزیز می رود .

وی در ادامه افزود: تابستان امسال 2باب مدرسه که با اختصاص دادن 26 اتاق مجهز به تمامی امکانات رفاهی و اقامتی نظیر فرش، پتو، سیستم سرمایشی، یخچال و تلوزیون آماده شده و تمامی تدابیر و برنامه های لازم در جلسات ستاد اسکان برای تعطیلات تابستان و ارائه خدمات مطلوب و شایسته به همکاران و میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است .

این مقام مسئول گفت: امسال تلاش کردیم که با برطرف نمودن کاستی ها و کمبود ها در سال گذشته و با برنامه ریزی مناسب بتوانیم خاطره ای خوش و اوقات خوبی را برای میهمانان در قبله تهران به یادگار بگذاریم .

شایان ذکر است، هنرستان امام علی(ع) و دبیرستان حضرت عبدالعظیم(ع) مراکز اسکان در مدیریت آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری می باشند که تمامی اتاق های اقامتی در این دو مرکز به صورت ویژه بوده و آمادگی پذیرایی از مسافران را دارا می باشند .

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار