دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل خبرداد:

اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر بازار

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر بازار اردبیل گفت: به دنبال اجرای این طرح ۲۲ واحد صنفی متخلف در اردبیل پلمب شد.

کد مطلب: ۶۳۴۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بر بازار اردبیل براساس هماهنگی‌های انجام شده اجرا شد که به دنبال اجرای این طرح ۲۲ واحد صنفی در اردبیل پلمب شدند .

وی با بیان اینکه این تعداد واحد صنفی شامل قهوه‌خانه‌هایی بوده که فعالیت غیرقانونی داشته‌اند، گفت: صاحبان این واحدهای صنفی با توجه به اینکه پایبند به قوانین و مقررات صنفی نبوده و فعالیت غیرقانونی داشته که به دنبال آن زمینه کسب و کار سالم را از بین برده بودند از فعالیت صنفی آنان جلوگیری شد .

عتباتی با اشاره به مشارکت دستگاه‌های مختلف در اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی بیان کرد: این طرح با مشارکت و همکاری دستگاه قضایی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی و با حضور نیروهای مرتبط در این حوزه اجرا و واحدهای صنفی متخلف شناسایی و پلمب شدند .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در مورد اهداف اجرای این طرح در اردبیل گفت: ایجاد زمینه برای فعالیت‌های صنفی سالم و ایجاد امنیت و آرامش خاطر در بین مردم از جمله اهداف اجرای این طرح بوده که در این زمینه اقدامات لازم انجام شد .

وی صیانت از امنیت اخلاقی و افزایش احساس امنیت در جامعه اصناف را از دیگر اهداف اجرای این طرح دانست و تصریح کرد: برخورد با هنجارشکنان و متخلفان در این حوزه در اردبیل با قاطعیت انجام می‌شود تا شاهد کاهش مشکلات و تخلفات صنفی در استان بوده و بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار