تشکیل پایگاه های تابستانی در شهرستان قدس

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قدس با موضوع اوقات فراغت تابستان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۳۴۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، این جلسه با حضور سیدمهدی محمدی فرماندار، محمدرضا بهمنش مدیر، شورای معاونین آموزش و پرورش و سایر اعضا با موضوع اوقات فراغت تابستان برگزار شد.

در این جلسه سیدمهدی محمدی گفت: اوقات فراغت دانش آموزان اگر هدفمند و با برنامه باشد، بسیار اثر گذار خواهد بود.

فرماندار شهرستان قدس ادامه داد: برای برنامه ریزی صحیح ترو بهتر نیاز به برآورد ظرفیت شهرستان و تهیه بانک جامع اطلاعاتی است که می بایست ادارات آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، شهرداری و بسیچ با همفکری و در اختیار قراردادن امکانات به این مهم کمک کنند.

محمدی افزود: هزینه درآموزش و پرورش درواقع سرمایه گذاری است و بخشی از این هزینه ها به عهده نهادخانواده و بخش دیگر به عهده نهادهای اجتماعی می باشد.

سپس محمدرضا بهمنش مدیر آموزش و پرورش نیز در سخنانی ضمن اشاره به تاثیر اوقات فراغت درکاهش آسیب های اجتماعی در مورد راهکارهای آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت: طرح هجرت 3، پایگاه های تابستانی، هفت سالن ورزشی از جمله خدمات آموزش و پرورش برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان این شهرستان می باشد.

مدیر آموزش و پرورش نیز با اعلام درخواست 19 آموزشگاه جهت تشکیل پایگاه تابستانی گفت: از این درخواست ها، 10 آموزشگاه غیر دولتی، هشت آموزشگاه دولتی و یک مرکز کانون فرهنگی و هنری می باشند.

بهمنش با اشاره به استقبال دانش آموزان جهت استفاده از کلاس های فرهنگی و هنری کانون قدس گفت: حدود 400 دانش آموز تاکنون ثبت نام نموده اندکه فضای کنونی کانون، جواب گوی این تعداد علاقمند نخواهد بودو به همین دلیل تهیه فضایی مناسب ترو بزرگتر جهت فعالیت های اثر بخش کانون فرهنگی هنری باید مد نظر مسئولین قرار گیرد.

وی در ادامه به استعداد بالای ورزشی دانش آموزان شهرستان قدس و کسب بیش از 200 رتبه ورزشی استانی در سال تحصیلی جاری ، رسیدن به 80 رتبه کشوری را در مسابقات ورزشی آرزوی دست یافتنی برای این شهرستان دانست .

شایان ذکر است پایگاه های تابستانی از اوایل تیر تا اواخر مرداد جاری دایر خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار