رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان:

۳۰۵ طرح به هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند» لاهیجان ارسال شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان از ارسال ۳۰۵ طرح و ایده به هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۳۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نگار نادری با اشاره به اینکه امسال شرکت در بخش مسابقه جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان دو مرحله ای شده است، اظهار کرد: ابتدا طرح و ایده هنرمندان به دبیرخانه ارسال، سپس طرح های برگزیده توسط بازخوان ها بررسی و داوری شده و در تاریخ ٢٧ خرداد نتایج اعلام می شود.

وی با بیان اینکه ۳۰۵ طرح و ایده به دبیرخانه این جشنواره اسال شده است ،خاطرنشان کرد: هنرمندان برگزیده در مرحله طرح و ایده فرصت دارند تا هفته اول مرداد لوح فشرده کارها را به جشنواره ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان افزود: در مرحله دوم نیز داوران بازبین پس از بررسی لوح فشرده، نمایش های مناسب هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند را انتخاب و برگزیدگان در جشنواره به رقابت خواهند پرداخت.

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان یادآور شد: به علت استقبال از نمایش های کودک در سال گذشته، در این دوره، بخش ویژه کودک و نوجوان به جشنواره اضافه شده است .

به گفته نادری در این بخش هنرمندان می توانند چهار حلقه لوح فشرده نمایش های خیابانی مناسب کودکان و نوجوانان را به دبیرخانه ارسال دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار