راه اندازی کانون بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر

با حضور پدر شهید احمدی روشن،کانون بسیج اساتید دردانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر راه اندازی شد.

کد مطلب: ۶۳۳۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران، در راستای فرهنگ ایثار وجهاد وروحیه بسیجی درجامعه،کانون بسیج اساتید دانشگاهی به نام دانشمند هسته ای ایران شهید محسن احمدی روشن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، فعالیت خود را آغاز کرد .

در این مراسم که پدرشهید احمدی روشن، مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه آزاد استان تهران،فرمانده سپاه اسلامشهر، رئیس دانشگاه وجمعی از اساتیدحضورداشتند،حکم مسئولیت کانون بسیج اساتید دانشگاهی شهرستان اسلامشهر، ابلاغ گردید .

محمود رضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحداسلامشهر، طی سخنانی با اشاره به نقش واهمیت و جایگاه فرهنگ ایثار وجهاد درجامعه، اظهارکرد: حضوربیش از1300 استاد در این واحد دانشگاهی، یک ظرفیت وپتانسیل برای انتقال و ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی و ایثارگری به نسل جوان و تحصیل کرده این سرزمین است .

وی در ادامه بیان کرد:ترویج فرهنگ ایثاربه عنوان یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از وظایف جامعه علمی کشور است، که در کنار آموزش دانش علمی، بصورت عملی به مخاطبان انقال داده می‌شود .

در بخش دیگری از این مراسم پدر شهیدمصطفی احمدی روشن با قدردانی ازفعالیت‌های جامعه علمی کشور درحفظ و زنده نگهداشتن یاد وخاطره شهدا، اظهارکرد: شهدا درهمه امورزندگی ما اشرافیت خاصی داشته و برای ما خانواده های شاهد ملموس است که شهیدان‌مان زنده هستند و ما را نظاره و راهنمایی می‌نمایند .

وی گفت: از روزی که مصطفی درجوار رحمت الهی جای گرفت، احساس می‌کنم که شهدا فقط مال خانواده‌های‌شان نیستند،به همه ملت تعلق دارند این مطلب را مردم درعرصه های گوناگون و نقاط مختلف کشوربارها به تصویرکشیده و ثابت کرده اند .

پدرشهید احمدی روشن خاطرنشان کرد:خدا راشاکرم،امروزنه تنها یک مصطفی ازدست داده ام،بلکه به همت ومعرفت جوانان این سرزمین صاحب صدها مصطفی شده ام و این یک سعادت بزرگی است .

شایان ذکر است ،درادامه این مراسم حکم ابلاغ مسئولیت کانون بسیج اساتید شهرستان اسلامشهر به سعید شفائی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحداسلامشهروازفرماندهان ویادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس اعطاگردید.

/خبرنگار: ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار