مدیر آموزش و پرورش پارسیان به پانا خبرداد:

سازماندهی 660 فرهنگی شاغل پارسیانی در تیرماه سال جاری

مدیر آموزش و پرورش پارسیان از سازماندهی 660 تن از فرهنگیان شاغل این شهرستان در تیر ماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۳۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد

مسعود مهرانی در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان از سازماندهی 660 تن از فرهنگیان شاغل این مدیریت در تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جدید به منظور استفاده بهنیه و مطلوب از منابع انسانی موجود و رشد هر ساله آمار جمعیتی دانش آموزان، مقرر گردید با کسب مجوز از اداره کل سازماندهی نیروی انسانی به صورت کلی صورت گیرد.

وی در ادامه به تشریح روند سازماندهی و امتیاز بندی پرداخت و افزود: این سازماندهی در کلیه ی دوره های تحصیلی اعم از ابتدایی، متوسطه اول و دوم انجام گرفته و پرسنل شاغل در این دوره ها تا تاریخ دهم خرداد ماه فرصت داشتند با تکمیل نمون برگ های مربوط به سازماندهی و ارائه مستندات درخواستی پرونده را به امور اداری تحویل نمایند.

مهرانی اظهار داشت: امور اداری با بررسی مستندات و فرم های امتیاز دهی تا دهم تیر ماه فرصت دارد امتیازات را به تفکیک دوره، جنس و رشته از طریق اتوماسیون اداری به مدارس و همکاران اعلام نموده و همکاران پنچ روز فرصت داشته تا در صورت داشتن اعتراضی نسبت به امتیازات اعلام شده، بررسی مجدد صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: کارشناسان حوزه آموزشی و پرورشی این مدیریت در نیمه دوم تیرماه پس از اعلام جدول زمانبندی، به تفکیک دوره ها کلیه ی نیروها را با اولویت متوسطه دوم، اول و ابتدایی ساماندهی خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش اذعان داشت: برای اولین بار بعد از گذشت چندین سال 90 تن از سرایداران و خدمت گزاران رسمی و پیمانی این مدیریت همزمان با دیگر معلمان ساماندهی می شوند.

مهرانی خاطر نشان کرد: با انجام ساماندهی نیروی انسانی که لازمه ی توسعه هر سازمان و یکی از مهمترین راهبردهای آموزش و پرورش بوده، بتوانیم انگیزه شغلی را در معلمان تقویت کرده و عدالت آموزشی و پرورشی را بسط دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار