مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبرداد:

پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی راه‌آهن اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در حال حاضر پروژه راه‌آهن اردبیل ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و انتظار می‌رود با تخصیص اعتبارات لازم و مصوب بتوانیم شاهد تکمیل این پروژه تا پایان دولت دوازدهم باشیم.

کد مطلب: ۶۳۳۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،محبوب حیدری در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه راه‌آهن اردبیل به میانه اظهار داشت: در حال حاضر پروژه راه‌آهن اردبیل در قطعات مختلف در حال اجراست که با تزریق اعتبار مورد نیاز این پروژه سرعت بیشتری می‌گیرد .

وی افزود: با تلاش و پیگیری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و حمایت ویژه وزیر راه و شهرسازی بازدید از پروژه راه‌آهن اردبیل انجام شد تا این پروژه و روند اجرایی آن بررسی شده و نواقص کار به مسئولان و دستگاه‌های مربوطه گزارش شده و راهکارهای لازم و اساسی برای اجرای آن به کار گرفته شود .

حیدری با بیان اینکه تمام قطعات راه‌آهن اردبیل به میانه جز ۱۸ کیلومتر که به ایستگاه سبز معروف است زیر پیمان رفته است گفت: ۹۰ کیلومتر این پروژه مراحل نهایی و ریل‌گذاری را سپری می‌کند که انتظار می‌رود با تزریق اعتبارات اختصاص یافته بتوان زمینه اجرای هر چه سریع‌تر این پروژه را فراهم آوریم .

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به اختصاص ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در سال ۹۶ بیان کرد: انتظار می‌رود به منظور اجرا و تحرک‌بخشی به این پروژه اعتبارات اختصاص یافته به این حوزه به طور صددرصدی تخصیص یافته و جذب شود تا با این امر شاهد اجرای این پروژه براساس برنامه‌ریزی‌ها باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار