معاون فرماندار رودان خبرداد:

کاهش 50 درصدی تصادفات منجر به فوت در شهرستان رودان

معاون فرماندار رودان در جلسه شورای ترافیک شهرستان رودان از کاهش تصادفات منجر به فوت در جاده های دورن شهری و برون شهری شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۲۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، کورش نیک طبع گفت: در سه ماه اول سال 96 تصادفات منجر به فوت در جاده های درون شهری و برون شهری شهرستان رودان در مقایسه با مدت مشابه سال 95 با 50 درصد کاهش مواجه بوده است.

کورش نیک طبع در ادامه با اشاره به تلاش مدیران دستگاههای اجرایی عضو شورای ترافیک در کاهش سوانح جاده ای اظهار داشت: زمانی مردم از یک امنیت روانی برخوردار هستند که جاده هایی ایمن برای عبور و مرور خود داشته باشند.

نیک طبع تاکید کرد: نصب علائم راهنمایی و رانندگی، خط کشی، بهسازی معابر و شناسایی نقاط حادثه خیر و رفع مشکلات این نقاط از جمله موارد مورد انتظار مردم برای تردد در مسیرها است.

وی در ادامه یادآور شد: به منظور کنترل سرعت وسایل نقلیه و همچنین ثبت تخلفات رانندگی شش دستگاه دوربین کنترل سرعت در جاده های مواصلاتی رودان نصب خواهد شد.

وی افزود: چهار دستگاه دوربین کنترل سرعت در محور رودان به دو راهی میناب و دو دستگاه دیگر نیز در محور رودان تا انتهای حوزه استحفاظی رودان به کهنوج نصب خواهد شد.

معاون فرماندار رودان اظهار داشت: روکش آسفالت محور بیکاه تا روستای دهگلکن و خط کشی و نصب علائم محور تازه آسفالت شده جغین در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قرار گرفته و طی دو هفته آینده عملیاتی می شود.

وی بر لزوم اجرایی شدن دستور العمل استفاده موتور سواران از کلاه ایمنی تاکید کرد و اضافه کرد: این طرح با فرهنگ سازی مناسب از جمله استفاده کارکنان موتور سوار ادارات از کلاه ایمنی محقق شود.

نیک طبع در ادامه تعدد ایستگاهای مسافربری بخش ها و روستاههای تابعه را در شهر رودان یکی از دلایل افزایش ترافیک شهری دانست و خاطر نشان کرد: شهرداری رودان با اختصاص یک مکان واحد ساماندهی لازم را انجام دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار