مدیرکل قرآن،عترت و نماز آموزش و پرورش:

برگزاری جشن عبادت پسران یک موفقیت بزرگ بود

مدیرکل قرآن،عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: برگزاری جشن عبادت پسران یکی از کارهای ویژه‌ای بود که توانستیم آن را اجار کنیم.این کار متاسفانه مورد غفلت واقع شده بود.

کد مطلب: ۶۳۲۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا مسیب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پانا با اشاره به انسجام برنامه های آموزشی در حوزه قرآن، نماز و عترت اظهار داشت: ما بسته های آموزشی برای دانش آموزان همه پایه ها طراحی کردیم که ۳ اصل، مدرسه محوری، فراگیری در عین اثربخشی و توسعه مشارکت بر آن حاکم است.

وی با اشاره به برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان پسر به عنوان یکی از کارهای ارزشمند این اداره کل در سال گذشته افزود: فرهنگسازی درخصوص جشن عبادت پسران یکی از کارهای ویژه در سالهای اخیر بود چرا که موضوع جشن تکلیف در دانش آموزان پسر مورد غفلت قرار داشت. ما همچنین ۲ دوره جشن عبادت برای دانش آموزان پسر عشایر برگزار کردیم که ازجمله کارهای ویژه در بخش اقامه نماز به شمار می آید.

مدیرکل قرآن و عترت آموزش و پرورش با اشاره به تولید کتابهای امام شناسی به عنوان بخشی از طرح مصباح الهدی در مدارس گفت: این کتابها که با هدف انس با ائمه معصومین تولید و ارسال شده اند امسال با جدیت در همه مدارس پیگیری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار